Unilever, dondurma üretim birimini ayrı şirkete dönüştürecek

Unilever, dondurma üretim birimini ayrı şirkete dönüştürecek

Unilever, maliyet tasarrufu için yeniden yapılanma sürecine gidiyor. Buna göre İngiliz şirket 7 bin 500…

Var bi' usulümüz

“Var Bi’ Usulümüz”

Algida Maraş Usulü, tüketicilerinden aldığı dönüşlerle yepyeni bir kampanyaya imza attı. Tüketicilerin farklı usullerde yeme tercihleri,…

"Çok özel bir tatlılık"

“Çok özel bir tatlılık”

Yenilenen yüzüyle Carte d’Or, azla yetinmeyenlere çok özel bir tatlılık sunduğu Selection Gold reklam filmini yayınladı.…

Cornetto, yazı Güneş'le karşılıyor!

Cornetto, yazı Güneş’le karşılıyor!

Cornetto yeni lezzeti Aşk Yıldızı’nın reklam kampanyası ile aşkını gökyüzünde arayanlara yıldızlardan bir mesaj gönderiyor.…

Deneyim kazanmak isteyen üniversiteliler 21. Unilever Ideatrophy’de yarışıyor

Deneyim kazanmak isteyen üniversiteliler 21. Unilever Ideatrophy’de yarışıyor

Her yıl düzenlenen ve heyecanla beklenen IdeaTrophy yarışmasıyla Unilever, pazarlama sektörüne ilgi duyan lisans ve…

Clear'ın "Korkusuzlar"a desteği sürüyor! 

Clear’ın “Korkusuzlar”a desteği sürüyor! 

Başarı peşinde koşan herkesi, karşılaştığı engellere ve kafasındaki endişelere rağmen korkusuzca mücadele etmesi için yüreklendiren…

Unilever sessizliği bozmak için harekete geçti

Unilever sessizliği bozmak için harekete geçti

Unilever, çalışanlarının ev içi şiddet mağduru olması durumunda ihtiyaç duydukları psikolojik ve hukuksal desteği alabilmeleri…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Shangri-La Hotels and Resorts, 50. yıl dönümü kapsamında yeni logosunun lansmanını yaptı Shangri-La Group, Shangri-La…

Güzellik algısı çok can yakıyor!

Güzellik algısı çok can yakıyor!

Unilever bir süredir “Pozitif Güzellik” vizyonundan bahsediyor tabii güzelliğin zaten pozitif bir kavram olduğunu söyleyenler…

Sosyal Liderler

Sosyal Liderler

Marketing Türkiye ve Deloitte Türkiye’nin gerçekleştirdiği analizler beş yeni liderlik vasfına işaret ediyor. Geleceğin liderleri…

Pazarlamanın kadın liderleri -1-

Pazarlamanın kadın liderleri -1-

Her elini attığı işe ince zevki, duygusal zekâsı ve zarafetini katan kadınlar pazarlama sektöründe de…

Reklam sektöründe sürdürülebilirliğin anahtarı: gizlilik!

Reklam sektöründe sürdürülebilirliğin anahtarı: gizlilik!

Reklamcılık, internetin açık ve herkese erişilebilir hale gelmesinde önemli bir rol oynadı. Ancak reklamların bu…