Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Shangri-La Hotels and Resorts, 50. yıl dönümü kapsamında yeni logosunun lansmanını yaptı Shangri-La Group, Shangri-La…

Güzellik algısı çok can yakıyor!

Güzellik algısı çok can yakıyor!

Unilever bir süredir “Pozitif Güzellik” vizyonundan bahsediyor tabii güzelliğin zaten pozitif bir kavram olduğunu söyleyenler…

Sosyal Liderler

Sosyal Liderler

Marketing Türkiye ve Deloitte Türkiye’nin gerçekleştirdiği analizler beş yeni liderlik vasfına işaret ediyor. Geleceğin liderleri…

Pazarlamanın kadın liderleri -1-

Pazarlamanın kadın liderleri -1-

Her elini attığı işe ince zevki, duygusal zekâsı ve zarafetini katan kadınlar pazarlama sektöründe de…

Reklam sektöründe sürdürülebilirliğin anahtarı: gizlilik!

Reklam sektöründe sürdürülebilirliğin anahtarı: gizlilik!

Reklamcılık, internetin açık ve herkese erişilebilir hale gelmesinde önemli bir rol oynadı. Ancak reklamların bu…

Global gıda markaları gezegende bıraktığı karbon ayak izlerini açıklıyor

Global gıda markaları gezegende bıraktığı karbon ayak izlerini açıklıyor

Gıda etiketleri ürünlerin tüketici için ne oranda yararlı ya da zararlı olduğunu belirtiyor. Fakat bir…

Güçlü liderlerin 2021 öngörüleri

Güçlü liderlerin 2021 öngörüleri

İş dünyası tarihinin en zorlu yılını geride bırakırken “liderlik” kavramının şirketler için ne denli hayati…

Küresel gıda devi bir kez daha ayağa kalktı!

Küresel gıda devi bir kez daha ayağa kalktı!

Küresel markaları diğerlerinden ayırt eden en belirgin özelliği, kurumsallığın da bir göstergesi olan projelerinin uzun…

"Efsane temizlik için VİM'le Gitsin!"

“Efsane temizlik için VİM’le Gitsin!”

Herkesin zihninde yeri olan efsane VİM’i yeniden tüketicilerin beğenisine sunan Unilever; son dönemlerin en popüler…

karbon ayakizi

Reklam filmleri doğaya zarar verir mi?

Pandemiyle birlikte en çok konuştuğumuz konu sağlık haline geldi. Ancak gündemimize oturan sağlık kavramı, sadece…

Instagram kullanıcılarının toplamından daha büyük erişim alan kampanya!

Instagram kullanıcılarının toplamından daha büyük erişim alan kampanya!

Unilever pazarlama başkan yardımcısı Tati Lindenberg, Persil’in sürdürülebilirlik çalışmalarının iletişim çalışmalarından biri olarak 12 yıl…

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

Modern çağın ilk hastalık nedenli durgunluğuna koşar adım yaklaşırken bu sürecin sonunda ayakta kalacak olan…