Stratejileriyle ezber bozan markalar

Stratejileriyle ezber bozan markalar

Yeni bir dünya düzeniyle birlikte alternatiflerin arttığı, rekabetin körüklendiği 2020’de pazarlama sektöründeki tüm paradigmaların da…

Trendyol 2020’yi uzaklara gönderiyor

Trendyol 2020’yi uzaklara gönderiyor

2020’de evden çıkamadık, maskeyi çıkaramadık, birbirimize sarılamadık, birlikte oturamadık, eğlenemedik, görüşemedik… Trendyol, 2020’de yaşadığımız mutsuzlukları…

Kasım'a eğlenceli reklamlar damga vurdu

Kasım’a eğlenceli reklamlar damga vurdu

Google, YouTube’da Kasım ayının öne çıkan reklamlarını “YouTube Ads Leaderboard – Kasım 2020” listesiyle açıkladı! …

Markalar 2021'de "Influencer Marketing" bütçelerini artıracak

Markalar 2021’de “Influencer Marketing” bütçelerini artıracak

2020 yılı itibariyle Influencer’lar pazarlama sektörünün vazgeçilmez bir oyuncusu haline geldi. Birçok büyük markanın yanında…

Kargoyu artık otomatlardan teslim alacağız!

Kargoyu artık otomatlardan teslim alacağız!

Online alışveriş platformları, pandemi döneminde kendini güvende hissetmek için e-ticarete yönelen müşterileri rahatlatacak yenilikçi kargo…

Black Friday Challenge 9; Hangisi doğru; reklamlar mı, araştırmalar mı?

Black Friday Challenge 9; Hangisi doğru; reklamlar mı, araştırmalar mı?

Black Friday’in nabzını tuttuğumuz Black Friday Challenge serisinde sona yaklaşırken; Akademetre’nin 26 Kasım verileri, yarışmanın…

Black Friday Challenge 8: n11 ve Amazon havlu attı, Trendyol ve Hepsiburada kapışıyor...

Black Friday Challenge 8: n11 ve Amazon havlu attı, Trendyol ve Hepsiburada kapışıyor…

Her yıl dünyada Black Friday’de satış rekorları kırılmasının bir nedeni var. Elbette o neden yüzde…

Black Friday Challenge 7: Garp Cephesinden yeni bir haber yok!

Black Friday Challenge 7: Garp Cephesinden yeni bir haber yok!

İndirim yapılan ürünlerin sayısında rekor üstüne rekor kırılıyor ama indirim oranı yüzde 32 ila 11…

Black Friday tamam da indirimler nerede?

Black Friday tamam da indirimler nerede?

Black Friday indirimlerinin nabzını tutan Black Friday Challenge serisinin 5. gününde ilginç veriler çıkıyor karşımıza.…

Black Friday Challenge Day 4: Stratejik ayak oyunları

Black Friday Challenge Day 4: Stratejik ayak oyunları

Black Friday’in nabzını dördüncü gününde de tutmaya devam ediyoruz. Görülüyor ki, Online Pazar Yerleri günlük…

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

Black Friday artık tek bir günden fazlası. Tüketiciler farklı kategorilerde fırsatların peşine düşerken Online Pazar…

İndirimler kapıştı; Hepsiburada makası daraltıyor!

İndirimler kapıştı; Hepsiburada makası daraltıyor!

Black Friday Challenge’ta bugün 17 Kasım verileri var… Marketing Türkiye rekabetin acımasızlaştığı e-ticaret savaşlarında kıran…