22 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Black Friday Challenge 7: Garp Cephesinden yeni bir haber yok!
Haberler

Black Friday Challenge 7: Garp Cephesinden yeni bir haber yok!

Marketing Türkiye
25 Kasım 2020
2 dk okuma

İndirim yapılan ürünlerin sayısında rekor üstüne rekor kırılıyor ama indirim oranı yüzde 32 ila 11 arasında değişiyor. Bu kadar indirim normal zamanlarda da üst üste hiç bitmeden “kutlu indirim haftaları” biçiminde yapılmıyor muydu? Black Friday’de ortalama yüzde 21 indirim yapıldığını söylersek, ne dersiniz?

Bakınız oranlar ve adetler ne diyor?

24 Kasımda 84.022 üründe kampanya yapılmış.

Trendyol, en yüksek adette ürüne kampanya yaparken (%51,7)

Moda kategorisi en fazla kampanyanın olduğu kategori olarak yine öne çıkmış.

Akademetre Vanilla Price Robotları ile Trendyol, Hepsiburada, N11 ve Amazon pazar yerlerinin ön yüzlerinde yer alan fırsat ve kampanyaları Black Friday süresince Marketing Türkiye için izliyor ve analiz ediyor…

Online Pazar Yerleri Bazında Kampanya Sayısı

(24.11.2020)

Black Friday Challenge 7: Garp Cephesinden yeni bir haber yok!

Online Pazar Yerlerinin Toplam Kampanyalar İçerisinde Payı

(24.11.2020)

Black Friday Challenge 7: Garp Cephesinden yeni bir haber yok!

Trendyol, 24.11.2020 tarihinde gerçekleştirilen kampanyalardan yüzde 51,7’lik pay almış.

Kategori Bazında Kampanyalı Ürün Sayıları

(24.11.2020)

Black Friday Challenge 7: Garp Cephesinden yeni bir haber yok!

En fazla kampanya moda kategorisinde yapılmış.

Kategorilerin Toplam Kampanyalar İçerisinde Payı

(24.11.2020)

Black Friday Challenge 7: Garp Cephesinden yeni bir haber yok!

Moda, bütün kampanyalar içerisinde yüzde 44,6 ile en fazla payı alırken yüzde 15,1’lik payla ikinci sırada anne, bebek, oyuncak kategorisi gelmiş.

Kategori Bazında Kampanyalı Ürünlerin İndirim Oranları

(24.11.2020)

Black Friday Challenge 7: Garp Cephesinden yeni bir haber yok!

İndirim oranının en fazla olduğu kategori “moda”. Moda, kitap, film, müzik, petshop ve kişisel bakım ve kozmetik kategorilerinde yüzde 20’nin üzerinde indirim gerçekleştirilmiş.

Pazar Yerleri Bazında Ortalama İndirim Oranları

(24.11.2020)

Black Friday Challenge 7: Garp Cephesinden yeni bir haber yok!

24.11.2020 tarihinde Black Friday kapsamında Trendyol en fazla indirimi verirken Amazon az sayıdaki kampanya ürününe yüzde 20 cıvarında indirim yapmış. Online pazar yerlerinde ortalama indirim oranı yüzde 21,5 olarak tespit edilmiş.

 

Amazon Black Friday Black Friday Challenge Hepsiburada N11 Trendyol
1 adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
2 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
3 İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
4 Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
5 "Çay her şeyi çözer"
“Çay her şeyi çözer”
Güncel Haberler
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hepsiburada ve Hepsipay markalarının ajans konkurları sonuçlandı
Haberler
Hepsiburada ve Hepsipay markalarının ajans konkurları sonuçlandı
Sena Tufan
2 hafta önce
3G Capital, Skechers'ı satın alıyor
Haberler
3G Capital, Skechers’ı satın alıyor
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
Haberler
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
Sena Tufan
2 gün önce
Karaca, BBC Prime'da yayınlanan The Apprentice programında yer aldı
Haberler
Karaca, BBC Prime’da yayınlanan The Apprentice programında yer aldı
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.