Enerji sektörünün ezber bozanı: Hidrojen!

McKinsey & Company, her yıl düzenli olarak hazırladığı Global Enerji Perspektifi (GEP) 2021 raporunu yayınladı.…

Yemek sektöründe yeni fırsat: Hayalet mutfak!

Gelişen teknoloji ve özellikle 2020’de yeni normalin oluşturduğu şartlar pek çok yeni iş kolunun gelişmesine…

Pandemi, 150 bin yeni marka doğurdu

Pandemi dönemi şüphesiz pek çok zorluğun yanı sıra yeni çözüm arayışlarını da beraberinde getirdi. Bu…

2021 yılında ambalaj tasarım trendleri neler olacak?

Ambalajlar ürünlerin tüketiciye doğru en güçlü davetlerinden birisi. Bu nedenle de özellikle hızlı tüketim ürünleri…

2020’de Google’da en çok arananlarda “lahmacun” etkisi

Google, Türkiye’de ve dünyada merakla beklenen yılın arama sonuçlarında öne çıkan trendleri (Google Year in…

Kaotik dünyamızın anlaşılabilir trendleri

Dünyamız kaosa yatkınlığıyla bilinir. Buna rağmen bu kaotik varlığı kendi yaklaşımlarımız ve yapılarımızla şekillendirmeye çalışırız.…

2021’de dijital reklamcılık trendleri neler olacak?

2020 yılı felaketlerle geride kalırken, dijital dünyanın dönüşümü ve gelişimi ise hayret verici oldu! Her…

2021’de etkili olacak 5 tasarım trendi!

2020 senesi geride kalırken pandemi ile birlikte inanılmaz bir ivme kazanan dijital dönüşüm, işletmelere kendi…

Türkiye’nin en etkili TikTokerleri

Özellikle Z kuşağı arasında popüler olan video paylaşım uygulaması TikTok, Türkiye’de de hızla yükseliyor. Gençlerin…

Koton’un “Şimdi herkese saygı moda” temalı reklam filmi yayında!

Koton, gençlerin giyim tercihleriyle ilgili karşı karşıya kaldığı önyargı ve etiketlemeleri, “saygı” temelinde ele aldığı reklam…

2035’lerde iş dünyası nasıl olacak?

Gelecek tahayüllü her zaman heyecan verici ancak bugün dünya bunca hızlı dönüşüyorken gelecek bir o…

E-ticarette yeni trend: Canlı yayın satışı

Sektör farketmeksizin dönüşümün fersah fersah hızlandığı, değişimin yıllar ötesinden bugüne geldiği günler yaşıyoruz. Bu dönüşüm…