Koton, gençlerin giyim tercihleriyle ilgili karşı karşıya kaldığı önyargı ve etiketlemeleri, “saygı” temelinde ele aldığı reklam…
Gelecek tahayüllü her zaman heyecan verici ancak bugün dünya bunca hızlı dönüşüyorken gelecek bir o…
COVID-19 pandemisi, işletmeleri ve ekonomiyi ağır biçimde etkilerken; birçok şirket, dijital süreçleri benimsemenin hızlanmasına ve…
Pandemi dönemiyle birlikte “online market”ler pek çok kullanıcı tarafından ilk kez deniyimlenirken, halihazırda online market…
Dünyamız kaosa yatkınlığıyla bilinir. Buna rağmen bu kaotik varlığı kendi yaklaşımlarımız ve yapılarımızla şekillendirmeye çalışırız.…
Spotify, artık hayatımızın bir parçası haline gelen sosyal mesafe ile ilgili yeni trendlerini açıkladı. Bahar…
COVID-19 salgınıyla birlikte reklam yatırımları durma noktasına geldi. Peki, krizi fırsata dönüştürmek mümkün mü? Salgının…
Salgınla birlikte normal zamanlarda dışarıda yapmaya alıştığımız birçok aktivite eve taşındı ve bu sürecin birkaç…
Salgın dünyanın hızını kestiyse de sosyal medya kullanım alışkanlıklarımızı akıl almaz bir hıza ve kapsama…
Sektörün geleceğini hep markaların ihtiyaçları tüketicilerin değişen davranışları üzerinden sadece sattığımız fikrin hizmet ettiği kitledeki…
Gelecek trendlerini öngörmek her daim zorlu bir görev. Ancak mesele teknolojik olarak kanıtlanmış olmalarına rağmen…