Koton'un "Şimdi herkese saygı moda" temalı reklam filmi yayında!

Koton’un “Şimdi herkese saygı moda” temalı reklam filmi yayında!

Koton, gençlerin giyim tercihleriyle ilgili karşı karşıya kaldığı önyargı ve etiketlemeleri, “saygı” temelinde ele aldığı reklam…

2035'lerde iş dünyası nasıl olacak?

2035’lerde iş dünyası nasıl olacak?

Gelecek tahayüllü her zaman heyecan verici ancak bugün dünya bunca hızlı dönüşüyorken gelecek bir o…

E-ticarette yeni trend: Canlı yayın satışı

E-ticarette yeni trend: Canlı yayın satışı

Sektör farketmeksizin dönüşümün fersah fersah hızlandığı, değişimin yıllar ötesinden bugüne geldiği günler yaşıyoruz. Bu dönüşüm…

Büyüme için 5 pazarlama öngörüsü

Büyüme için 5 pazarlama öngörüsü

COVID-19 pandemisi, işletmeleri ve ekonomiyi ağır biçimde etkilerken; birçok şirket, dijital süreçleri benimsemenin hızlanmasına ve…

Online marketler çok sevildi!

Online marketler çok sevildi!

Pandemi dönemiyle birlikte “online market”ler pek çok kullanıcı tarafından ilk kez deniyimlenirken, halihazırda online market…

"Yeni dünya, aynı insanlar"

“Yeni dünya, aynı insanlar”

Dünyamız kaosa yatkınlığıyla bilinir. Buna rağmen bu kaotik varlığı kendi yaklaşımlarımız ve yapılarımızla şekillendirmeye çalışırız.…

Spotify yaz aylarının yeni “sosyal mesafe” trendlerini açıkladı

Spotify yaz aylarının yeni “sosyal mesafe” trendlerini açıkladı

Spotify, artık hayatımızın bir parçası haline gelen sosyal mesafe ile ilgili yeni trendlerini açıkladı. Bahar…

SEMrush araştırdı: Online reklam yatırımlarına bakarak gelecek fırsatları görmek

SEMrush araştırdı: Online reklam yatırımlarına bakarak gelecek fırsatları görmek

COVID-19 salgınıyla birlikte reklam yatırımları durma noktasına geldi. Peki, krizi fırsata dönüştürmek mümkün mü? Salgının…

Google: “Evden tüketim salgından sonra da devam edecek”

Google: “Evden tüketim salgından sonra da devam edecek”

Salgınla birlikte normal zamanlarda dışarıda yapmaya alıştığımız birçok aktivite eve taşındı ve bu sürecin birkaç…

Yetenek pazarlaması çağı başlıyor!

Yetenek pazarlaması çağı başlıyor!

Salgın dünyanın hızını kestiyse de sosyal medya kullanım alışkanlıklarımızı akıl almaz bir hıza ve kapsama…

2020 bizim senemiz olabilir mi? Lütfen olsun!

2020 bizim senemiz olabilir mi? Lütfen olsun!

Sektörün geleceğini hep markaların ihtiyaçları tüketicilerin değişen davranışları üzerinden sadece sattığımız fikrin hizmet ettiği kitledeki…

20 yıl içinde alışkanlıklarımızı değiştirecek teknoloji trendleri...

20 yıl içinde alışkanlıklarımızı değiştirecek teknoloji trendleri…

Gelecek trendlerini öngörmek her daim zorlu bir görev. Ancak mesele teknolojik olarak kanıtlanmış olmalarına rağmen…