Merak edenlere FMCG üzerinden semt sosyolojisi

#istegelsin kurucusu ve CEO’su Sedat Yıldırım ile pandemi döneminde yaptığımız söyleşide alışılmış, artık değişmez denilen…

Yeni nesil ekonominin ajansı: Youthworks

Kuruluşundan bu yana Youthworks’ü tüm yaratıcı ajanslardan ayıran veri odaklı ve dijitale doğmuş olması oldu.…

“Önceliğimiz kullanıcılarımızı en iyi şekilde anlamak”

Pandemi sürecinde hem iş yapış şekillerinde hem de kullanıcıların hayatlarında pek çok değişiklikler olduğunu söyleyen ininal…

Nedim Özkan: Duvara bantlanan o muzu biz yedik!

10 yıl önce yalnızca Turkcell’e hizmet vermek için kurulan İz İletişim bugün 21 ana şirket…

Thomas Kolster: “Toplumsal fayda, ticari getirilerin önüne geçiyor”

Topluma yalnız olmadığı mesajını vermek salgın süresince pek çok markanın temel stratejisi oldu. Ancak kimi…

Turgut Taneli: “E-mail marketing her dönem çalışıyor”

E-mail marketing’in üzerinde en çok spekülasyon yapılan dijital iletişim biçimi olmasına karşın salgın döneminde dahi…

İzzet Pinto: “Türk dizileri bir marka”

10 yıl önce 1 milyon dolar bile olmayan dizi ihracatı bugün 350 milyon dolara ulaştı.…

“sahibinden.com artık bir teknoloji şirketi”

Bundan 20 yıl önce Türkiye’de e-ticaret sektörünün henüz filizlenmeye başladığı zamanlarda bir ilan sitesi olarak…

IAB Başkanı Neslihan Olcay: “Markalar bu süreçte ‘fırsatçı’ algısı yaratmamaya özen göstermeli fayda sağlamaya odaklanmalı”

Koronavirüs nedeniyle yaprak kımıldamayan perakende sektöründe markalar da dijital pazarlamaya odaklanmış durumda… Sektörde yaşanan gelişmeleri,…