Online ve mağaza satışını dengelemek mümkün mü?

Pandemi döneminde yaşanan hemen hemen tüm değişimler gibi, online ve offline tüketici yolculuğu da bundan…

E-ticarette yeni bir teslimat noktası: OPET İstasyonları

Şirketler yetkinliklerini inovatif iş fikirlerine dönüştürüyor. İyi bir örnek olarak OPET istasyonlarında yer alan akıllı…

Amazon’un getirdiği Apple kutusundan bu kez oyun hamuru çıktı!

Olay İstanbul’da. Bu defa da Amazon’dan gelen Apple paketinden bulgur değil oyun hamuru çıktı. Aslında…

Tüketicinin kötü deneyime artık tahammülü yok!

“Müşteri deneyimi” lügatımıza gireli hayli uzun zaman oldu. Ancak içinde bulunduğumuz günlerde tüketiciler için gitgide…

Yeni normalde teknolojinin gücüyle, değişen müşteri beklentilerini karşılayın

2020’nin en önemli öğretilerinden biri, işletmelerin çevik ve esnek olabilmesi oldu. Peki, iş yapış şekilleri…

Tüketici “markalar yanlış bilgiye karşı mücadele etmeli” diyor!

Teknolojinin getirdiği en büyük nimetlerden birisi de şüphesiz; bilgiye kolay ve hızlı erişim. Ancak ne…

“Müşteri Deneyimi’ni unutun, gelecek İnsan Deneyimi’nde!”

Teknoloji çağının yapmakta en zorlandığı şey, tatmin edici insan deneyimleri sağlamak. Biz bile insan yerine…

Pandemi müşteri deneyimindeki ezberleri bozdu

Yeni tip koronavirüs (covid-19) ile birlikte farklı yaşam şekilleri ile tanıştık ve bazı davranış ve…