Türk halkı elektriklendi!

Türk halkı elektriklendi!

Ekonomi bağımsız bir gündem konuşamadığımız günlerden geçiyoruz. Evlerden sokaklara, iş yerlerinden sosyal medyaya herkesin dilinde…

Esra Şengülen yazdı: Bilge insanlar, bilge markalar hayaliyle

Esra Şengülen yazdı: Bilge insanlar, bilge markalar hayaliyle

Pandemi, sektörümüzün yaşadığı en büyük krizlerden biri oldu. Özellikle ilk dönemlerdeki belirsizlik ortamı, sektörün her…

Pandemi pazarlamacıları "uykudan uyandırdı!"

Pandemi pazarlamacıları “uykudan uyandırdı!”

Koronavirüs salgını ve ekonomik kriz hem markaları hem de ajansları öne çıkabilmek için yaratıcı kampanya…

Dardanel’den “Ton mu yesek” tepkilerine açıklama!

Dardanel’den “Ton mu yesek” tepkilerine açıklama!

Sosyal medyada yükselen söylemlere Dardanel’den ve markanın ajansı Havas İstanbul’dan açıklama geldi. Markanın “Dardanel Bilgi…

BİM’den “Kolonları kestiği için bina çöktü” iddiasına açıklama geldi

BİM’den “Kolonları kestiği için bina çöktü” iddiasına açıklama geldi

BİM, İzmir’de meydana gelen depremde yıkılan Yılmaz Erberk Apartmanı ile ilgili isminin geçtiği iddiaların gerçeği…

Markanız bir sonraki krize hazır mı?

Markanız bir sonraki krize hazır mı?

Global bir kriz halinin hakim olduğu bu günlerde markaların; tüketicilerin hayatlarındaki rollerinin önemini ve bu…

başarı yolu

Krizden toparlanmaya giden yolda 3 öneri

1904 yılından beri faaliyetlerine devam eden ACCA (Fermanlı Ruhsatlı Muhasebeciler Birliği), “Krizden Toparlanmaya Giden Yol…

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

Modern çağın ilk hastalık nedenli durgunluğuna koşar adım yaklaşırken bu sürecin sonunda ayakta kalacak olan…

SEMrush araştırdı: Online reklam yatırımlarına bakarak gelecek fırsatları görmek

SEMrush araştırdı: Online reklam yatırımlarına bakarak gelecek fırsatları görmek

COVID-19 salgınıyla birlikte reklam yatırımları durma noktasına geldi. Peki, krizi fırsata dönüştürmek mümkün mü? Salgının…

Pepsi ve Apple’ın eski yöneticisinden, markalara "kriz döneminde pazarlama" ipuçları

Pepsi ve Apple’ın eski yöneticisinden, markalara “kriz döneminde pazarlama” ipuçları

İşletmeler zorlu Covid-19 fırtınasını atlatabilmek için tarihin büyük durgunluklarını ve gerilemelerini inceliyorlar. Apple ve Pepsi…

Liderler COVID-19 sırasında ekipleri, paydaşları ve toplumla nasıl iletişim kurmalı?

Liderler COVID-19 sırasında ekipleri, paydaşları ve toplumla nasıl iletişim kurmalı?

COVID-19 salgının hızı ve yayılma alanı belirsizlik ve duygusal karmaşaları beraberinde getiriyor. Kurumların salgın hakkındaki…