Salgın süreci işletmeler için fırsat olabilir mi?

Salgın süreci işletmeler için fırsat olabilir mi?

Covid-19 salgın döneminde sosyal mesafe ve hijyen önlemlerine öncelik veren işletmeler, uzaktan çalışma ve e-ticaretteki…

Hüseyin Tapınç yazdı: "Bir savunma stratejisi olarak dijitalleşme"

Hüseyin Tapınç yazdı: “Bir savunma stratejisi olarak dijitalleşme”

COVID 19 pandemisi birkaç istisna haricinde Türkiye’de hemen her sektörden irili ufaklı yüz binlerce şirketi…

Türkiye'de online alışveriş yeni normal

Türkiye’de online alışveriş yeni normal

Inveon, Birleşmiş Milletler Ticaret ve Kalkınma Konferansı (UNCTAD) ve İsviçre E-ticaret ve Dijital Derneği (NetComm…

Yeni Döneme Yeni Liderler Gerek

Yeni Döneme Yeni Liderler Gerek

KPMG tarafından gerçekleştirilen “2020 CEO Araştırması” yayınlandı. Pandemi döneminde CEO’ların bakış açılarındaki değişimi ölçen araştırma…

Oyun endüstrisini değiştiren 6 temel pazarlama trendi

Oyun endüstrisini değiştiren 6 temel pazarlama trendi

Son yıllarda oyun endüstrisinde muazzam bir büyüme yaşanıyordu. Bu duruma bir de COVID-19 ve evlerimizde…

Dijitalleşmeyenleri bekleyen 5 tehlike

Dijitalleşmeyenleri bekleyen 5 tehlike

Yakın geçmişe dek “dijitalleşme” neredeyse tüm sektörler için bir tercih gibi gözükse de, pandemi dönemi…