Tüketici dijital mükemmellik bekliyor

Tüketicinin kötü dijital deneyime toleransı yok!

Şüphesiz müşteri sadakati işletmelerin her dönemde üzerinde durduğu önemli bir kavram. Ancak gerçek şu ki…

Uzaktan müşteri edinme döneminde bankalar heyecanlı müşteriler temkinli!

Uzaktan müşteri edinme döneminde bankalar heyecanlı müşteriler temkinli!

Uzaktan müşteri edinimiyle birlikte bankacılıkta da yeni bir dönem başladı. Artık hesap açmak için ıslak…

Pandemi dijital dönüşümü de dönüştürdü

Pandemi dijital dönüşümü de dönüştürdü

Dijital düşünme şirketi TING İstanbul, bu yıl pandemi ve etkilerini odağına alarak gerçekleştirdiği Dijital Düşünme…

Dijital dünyada var olmanın 3 kuralı

Dijital dünyada var olmanın 3 kuralı

Büyük bir dijitalleşme rüzgarının etkisindeyiz. Global olarak markaların çoğu buna hazırlıksız yakalandı ve her şey…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

TikTok’la başlayan ardından Instagram’a sıçrayan furya şimdi de Facebook’ta… Ünlü sosyal medya platformu Instagram, kullanıcıların…

Apsiyon ilk reklam filmiyle "yöneticinin yanındayız" diyor

Apsiyon ilk reklam filmiyle “yöneticinin yanındayız” diyor

Odağına insanı alan çalışmalarla apartman ve site yönetimini dijitalleştiren Apsiyon’un ilk reklam filmi yayınlandı. Apsiyon’un…

Dijital dünyanın liderleri pazarlamacılar için kritik hamleleri açıkladı

Dijital dünyanın liderleri pazarlamacılar için kritik hamleleri açıkladı

Türkiye dijital yolculuğuna hızla devam ederken artık yaşanan bu dönüşümün kalıcı olacağı herkes tarafından kabul…

The ONE Awards için nefesler tutuldu!

The ONE Awards için nefesler tutuldu!

Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından…

Otomotiv sektörü tehdit altında

Otomotiv sektörü tehdit altında

Otomotiv sektörü bir süredir dijitalleşme adımlarını hızlandırdı. Alım, satım, araç kiralama gibi hizmetlerin yanında bir…

Halk jürisiyle belirlenir, emeği geçen herkesi ödüllendirir

Halk jürisiyle belirlenir, emeği geçen herkesi ödüllendirir

Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından…

Güney Kore "temassız" bir toplum olmanın sonuçlarını yaşıyor

Güney Kore “temassız” bir toplum olmanın sonuçlarını yaşıyor

Covid’19’a karşı mücadelesinde başarılı bir ülke olan Güney Kore’nin bu başarısının kilit noktası teknoloji kullanımı…

Şirketler "teknoloji çok önemli" diyor ama kaynak ayıramıyor!

Şirketler “teknoloji çok önemli” diyor ama kaynak ayıramıyor!

Şirketlerin hayatta kalabilmek için dijital iş modellerine geçişi zorunlu hale geldi. İş önceliklerini bir gecede…