Kültürlerarası etkileşim, küreselleşen dünyada tüketim alışkanlıklarından günlük yaşam pratiklerine kadar pek çok alanda iz bırakıyor.…
Tüketici yalnızca bir müşteri mi, yoksa sessiz bir protestocu mu? Günümüz dünyasında bir ürünü almamak,…
Pazarlama ve pazarlama iletişimi; yalnızca markaların değil, tüm iş dünyasının dinamiklerini şekillendiren bir üst disiplin……
Reklam sektörünün çözüm bekleyen konusu konkur ilkeleri. Konkur akılcı bir yol, amenna… Ancak gerekli gereksiz…
Pazarlama liderlerinin işi artık sadece marka ve reklam yönetmekten ibaret değil. Chief Marketing Officer (CMO)…
The One Awards’da ilk üçte yer alan markalar belli oldu Marketing Türkiye ve Akademetre Research…
Türkiye bir kez daha bir “açılım”ı konuşuyor. Üstelik bu kez hem çıkış noktası hem de…
Herkesin deneyimin peşinde olduğu bir çağda, aktarılan deneyimlerin etkisi de elbette yadsınamayacak kadar büyük. Pazarlama…
Marketing Türkiye ve Akademetre Research tarafından 10 yıldır gerçekleştirilen The ONE Awards, itibarını ve marka…
Kurulu ve dinamikleri belirli bir oyunda rekabet etmenin ilk adımı sektördeki rakiplerinizden her anlamda “daha…
Atina’da yanan Olimpiyat ateşi tam 100 yıl aradan sonra yeniden Paris yolunda… 2024 Paris Yaz…
Önünde uzayan kuyruklardan siyaset gündemindeki yerine, “keşke bizim şehrimizde de olsa” diyenlerden “esnafı bitiriyor” polemiklerine…