Lahmacun endeksi: Mersin rekor kırdı, Gaziantep sürpriz yaptı

Lahmacun endeksi: Mersin rekor kırdı, Gaziantep sürpriz yaptı

Eskiden yalnızca magazin haberlerini süsleyen “plajda lahmacun” fiyatları artık sosyal medyada da bir fenomen haline…

Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri

Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri

Marketing Türkiye ve MTM – Medya Takip Merkezi iş birliğiyle hazırlanan YouTube Rating Report’un Haziran…

Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?

Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?

Dünya genelinde mülteci haklarına yönelik toplumsal tutumlar farklı coğrafyalarda bambaşka yansımalarla karşımıza çıkıyor. Ipsos’un Dünya…

Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu

Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu

Avrupa İstatistik Ofisi (Eurostat), 2024 yılına ait Avrupa Birliği gelir ve yaşam koşulları istatistiklerini yayımladı.…

Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."

Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”

Hayranlarından bahsederken “biz kocaman bir aileyiz” diyen ünlüler bugünün dünyasında toplumsal meselelere sessiz kaldığında ailenin…

Mayıs ayının dijital medya şampiyonları

Mayıs ayının dijital medya şampiyonları

Gemius’un verilerine göre, Mayıs ayında dijital gösterim oranlarında, erişimde, GRP seviyelerinde ve kaliteli gösterimlerde zirvede…

Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!

Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!

Dijital çağda yalnızca içerik üretmek yetmiyor. Takipçilerle güçlü bir bağ kurmak, güven kazanmak ve markalarla…

Mart ayının en başarılı TV reklamları…

Mart ayının en başarılı TV reklamları…

Reklam dünyası Mart ayında da oldukça yoğun ve renkli bir dönem geçirdi. Bu ay yayınlanan…

Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!

Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!

Rekabet Kurumu’nun yayımladığı “Çevrim İçi Reklamcılık Sektör İncelemesi Nihai Raporu”, Türkiye’de dijital kullanıcıların kişisel verilerle…

Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!

Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!

Sürdürülebilirlik kavramı artık sadece çevreci bir ideal değil; stratejik kararların merkezinde yer alan bir gerçeklik.…

Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları

Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları

MTM Medya Takip Merkezi, geleneksel medya ve sosyal medyada en çok konuşulan oyuncuları ortaya koyan…

Türkiye yapay zeka kullanımı yeterliliğinde 109 ülke arasında 55. sırada

Türkiye yapay zeka kullanımı yeterliliğinde 109 ülke arasında 55. sırada

Coursera’nın yayımladığı 2025 Küresel Beceriler Raporu, Türkiye’nin dijital beceriler alanındaki yükselişini ortaya koydu. Rapora göre,…