Ayrımcılığa karşı duran markalar

Ayrımcılığa karşı duran markalar

Ayrımcılığa karşı kampanyalar yapmak, adeta ince bir buz tabakasının üstünde yürümek gibi… Cesur çıkışlar toplumun…

Global kahve araştırması

Kahve severler huy değiştirdi!

Pandemi başlangıcından beri sıcak içecek pazarına liderlik eden kahveyle ilgili kötü haber geldi. KPMG’nin son…

Black Friday Challenge 2021

Black Friday Challenge: Z raporu

Black Friday indirim çılgınlığının artık son günündeyiz. Kimi ürünler sepete eklendi kimilerinden vazgeçildi. Kimi tüketici…

Black Friday Challenge

Black Friday Challenge Day 12: Trendyol kampanya atağında

Efsane Black Friday’in artık son günündeyiz. Sepetlerin indirimle dolduğu bu son günde Akademetre‘nin Vanilla Price…

Türklerin uykuları kaçıyor

Dünya mışıl mışıl uyurken Türklerin uykuları kaçıyor

BAREM‘in global ortağı WIN Grubu ile 35 ülkede gerçekleştirdiği Sağlık Araştırması yayınlandı. Sonuçlara göre, pandemi…

Black Friday

Black Friday Challenge Day 11: Söz sırası Amazon’da

Efsane Black Friday’e artık son 1 gün kaldı. Bu yıl yine çok erken başladı indirimler……

Black Friday Challenge onuncu gün

Black Friday Challenge Day 10: Kampanyaların “hepsi burada”

Black Friday’e her geçen gün daha da yaklaşırken reklamlarda rekor üstüne rekor kırılıyor ancak indirimlerin…

Black Friday dolandırılmadan nasıl geçirilir?

Black Friday dolandırılmadan nasıl geçirilir?

Tıpkı teknoloji gibi siber saldırılar da hayatımızın bir parçası. Küresel markalardan bireylere dek herkes kendini…

Black Friday Challenge day 9: Son düzlükte kim önde?

Black Friday Challenge day 9: Son düzlükte kim önde?

Marketing Türkiye, Akademetre’nin Vanilla Price robotları aracılığıyla Black Friday indirimlerinin yakın takipçisi olmaya devam ediyor. Bitiş…

Black Friday Challenge Day 8: Hepsiburada öne geçti arayı açıyor

Black Friday Challenge Day 8: Hepsiburada öne geçti arayı açıyor

Black Friday alışveriş çılgınlığı tüm hızıyla devam ederken Marketing Türkiye, Akademetre’nin Vanilla Price robotları aracılığıyla…

Netflix'in Türkiye ekonomisine katkısı açıklandı

Netflix’in Türkiye ekonomisine katkısı açıklandı

Netflix’in Türkiye ekonomisine katkısı 583 milyon TL’yi bulurken istihdam sağladığı kişi sayısı da 3.300’ü aştı.…

Dijital pazarlama harcamaları tur bindirdi

Dijital pazarlama harcamaları tur bindirdi

Pandemi ile birlikte artan evde kalma süreleri aynı zamanda bilgisayar, tablet ve telefonlarda da vakit…