Parfümlerden deodorantlara, losyonlardan kolonyalara… Koku, sadece kişisel bakımın değil; kimliğin, aidiyetin ve sosyal etkileşimin de…
Çalışan bağlılığının, işveren markasının ve yetenek yönetiminin yeniden tanımlandığı bir dönemde Aon Türkiye, “2025 Yan…
Influencer pazarlaması, 2025’in üçüncü çeyreğinde markalar için stratejik iletişimin merkezinde yer almaya devam etti. Hyperiser’ın…
Garanti BBVA, Be Node ve Türkiye Bilişim Vakfı iş birliğiyle yürütülen yeni araştırma, Türkiye’de gençlerin…
Gazze, bugün yalnızca fiziksel değil duygusal bir enkazın da ortasında. Barem’in global ortağı Worldwide Independent…
Research İstanbul’un hazırladığı Susam Bülten’in yeni sayısında yer alan, 100 orta yaş kadından oluşan panel…
Güneşli bir güne uyanmak mı, günün tüm yorgunluğu üzerine bir fincan kahve içmek mi? Yoksa…
Türkiye’de hanelerin alışveriş alışkanlıklarında atıştırmalıklar açık ara öne çıkıyor. Ipsos Hane Tüketim Paneli’nin Eylül 2024…
YouTube artık yalnızca içerik izlenen bir platform değil; izlenecek içeriği seçmede de milyonların başvurduğu bir…
Ipsos’un “Gündeme Dair” raporu, Türkiye’deki üniversite öğrencilerinin eğitim sürecinde karşılaştıkları barınma ve ekonomik zorlukları gözler…
2025’in ilk yarısı, televizyon reklamcılığında hem yaratıcılığın hem de stratejinin yeniden tanımlandığı bir dönem oldu.…
Zaman darlığı, artan fiyatlar ve sosyal medyanın dikkat dağıtıcı etkisi, Türkiye’de kitap okuma alışkanlıklarını olumsuz…