Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli

Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli

AGS Global, iş dünyasında Z kuşağının artan etkisini ve liderlerin bu kuşağa bakışını mercek altına…

Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte

Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte

Mercer Marsh Benefits (MMB), “2025 Mavi Yaka Yan Haklar Trendleri Raporu”nun sonuçlarını açıkladı. 200’ün üzerinde…

10 CEO'dan 7'si için yatırım önceliği "yapay zeka"

10 CEO’dan 7’si için yatırım önceliği “yapay zeka”

KPMG’nin her yıl düzenli olarak gerçekleştirdiği Küresel CEO Araştırmasının 2025 sonuçları açıklandı. Bulgulara göre, küresel…

Sosyal medyanın en başarılı markaları açıklandı!

Sosyal medyanın en başarılı markaları açıklandı!

Markaların sosyal medya performanslarını tamamen analitik verilere dayalı olarak ölçen SocialBrands, 1–31 Ekim dönemine ait…

Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri

Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri

Bir yılı aşkın süredir Marketing Türkiye ile MTM Medya Takip Merkezi iş birliğiyle yayınlanan Marketing…

Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!

Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!

MTM Medya Takip Merkezi’nin Ekim 2024 – Eylül 2025 dönemini kapsayan raporu, “Cumhuriyet” konulu içeriklerin…

Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”

Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”

Parfümlerden deodorantlara, losyonlardan kolonyalara… Koku, sadece kişisel bakımın değil; kimliğin, aidiyetin ve sosyal etkileşimin de…

Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi

Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi

Çalışan bağlılığının, işveren markasının ve yetenek yönetiminin yeniden tanımlandığı bir dönemde Aon Türkiye, “2025 Yan…

Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor

Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor

Influencer pazarlaması, 2025’in üçüncü çeyreğinde markalar için stratejik iletişimin merkezinde yer almaya devam etti. Hyperiser’ın…

Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor

Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor

Garanti BBVA, Be Node ve Türkiye Bilişim Vakfı iş birliğiyle yürütülen yeni araştırma, Türkiye’de gençlerin…

Filistinlilerin yüzde 71'i "Savaşın bir kazananı yok" diyor...

Filistinlilerin yüzde 71’i “Savaşın bir kazananı yok” diyor…

Gazze, bugün yalnızca fiziksel değil duygusal bir enkazın da ortasında. Worldwide Independent Network (WIN) ve…

Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!

Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!

Research İstanbul’un hazırladığı Susam Bülten’in yeni sayısında yer alan, 100 orta yaş kadından oluşan panel…