25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Adele, Spotify'ın düzenini bozdu – Son 24 saatin gündemi
Haberler

Adele, Spotify’ın düzenini bozdu – Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
22 Kasım 2021
4 dk okuma

Amazon’a Black Friday şoku: Çalışanlar greve çıkacak

  • Adele, Spotify'ın düzenini bozdu – Son 24 saatin gündemi

20 ülkedeki Amazon çalışanları, Black Friday’de greve hazırlanıyor. “Make Amazon Pay” kampanyasıyla yola çıkan grevciler, koşullarının iyileştirilmesini istiyor. Nitekim özellikle pandemi döneminde Amazon, çalışma koşulları başta olmak üzere birçok konuda şikayetlerle gündeme gelmiş ve bu dönemde bir greve şahit olmuştu. Şimdi ise koşullar konusunda hala şikayetçi olan çalışanlar, Greenpeace, Oxfam ve Amazon Workers International dahil olmak üzere 70 sendika ve kuruluşun desteğiyle yeniden greve hazırlanıyor. 26 Kasım’da düzenlenecek olan greve petrol rafinerilerinden fabrikalara, depolara, veri merkezlerine, şirket ofislerine her yerden çalışanların katılması bekleniyor. Make Amazon Pay kampanyasının internet sitesinde paylaşılan taleplerde, “Pandemi döneminde Amazon, kârını işçilerin, toplumun ve gezegenimizin önüne koyduğu ortaya gösterdi,” sözlerine yer verildi. “Amazon bu kötü uygulamalarla eşitsizliği, iklim çöküşünü ve çağımızı yaralayan demokratik çürümeyi tetikleyen başarısız bir sistemin kalbinde yer alıyor.”

Adele, Spotify’ın düzenini bozdu

  • adele

Spotify kurulduğundan beri karışık çalma listeleri modeliyle biliniyor. Fakat Adele’in buna itirazı var.

Henüz “30” albümünü piyasaya çıkarmanın heyecanı içerisinde olan Adele talebine karşılık buldu ve Spotify albüm içi karışık çalma özelliğini durdurdu.

Adele tarafından gelen itirazın sebebi ise şöyle; sanatçılar albümlerindeki şarkıları hikayeleştirerek sıralıyorlar ve dinleyicilerin bu sıraya uyması önemli. Bu itiraz kapsamında Spotify tarafından gerçekleştirilen karışık çalmayı kapatma kararı sadece albümler için geçerli.

3-4 TL’ye ekmek almaya hazır mısınız?

  • Adele, Spotify'ın düzenini bozdu – Son 24 saatin gündemi

Dolar kurunun hızlı artışı sonrası son 2 haftada un çuvalının fiyatı 360 TL’ye yükseldi. Un çuvallarına yansıyan bu zamların ekmeğin fiyatına da yansıması kaçınılmaz duruyor.

Türk Lirası’nın dolar kuru karşısındaki değer kaybı, yüksek enflasyon ve akaryakıttaki pahalılık ekmeği vurdu. Un fiyatlarındaki hızlı yükseliş nedeniyle fırıncılar ne yapacağını şaşırırken, devletten acil destek noktasında harekete geçilmesi bekleniyor. Erzurum’da protesto amaçlı ekmek üretimi azaltılırken, Türkiye’nin en kalabalık şehri İstanbul’da da fırıncılar harekete geçiyor.

Sözcü’den Taylan Büyükşahin’in haberine göre; Yüksek maliyetler nedeniyle fırınların 10 güne kadar kepenk kapatmaya başlayacaklarını ifade eden Ekmek Üreticileri İşverenleri Sendikası Genel Başkanı Cihan Kolivar 50 kilogramlık un çuvalının fiyatının son 2 haftada 200 TL’den 360 TL’ye çıktığını söyledi. Fırınların un alamamaya başladığını ve böyle giderse ekmek üretiminin büyük riske gireceğini anlatan Kolivar, bugünden itibaren İstanbul’da bazı fırınların 3-4 TL aralığında ekmek satmaya başlayacaklarını belirtti.

Hayatı neresinden sigortalamalı?

  • Türkiye'de sigorta algısı araştırması

Ardı ardına yaşanan doğal afetler ve salgın insanların korkularını önemli ölçüde tetikledi. Bunun en net yansımasını geçtiğimiz yıl sigorta sektörünün çift haneli olarak büyümesinde gördük. Peki, tüketiciler daha çok hangi sigorta türlerine ilgi gösteriyor? Tüketicilerin sigorta yaptırma eğilimlerini neler belirliyor? Daha da önemlisi hangi sigorta şirketinden ne kadar memnunlar? Marketing Türkiye için Pragma Research’ün yaptığı “Sigortalı Hayat” araştırması detaylı analizlerle bu soruların yanıtlarını veriyor…

Araştırma verilerinde katılımcıların neredeyse yarısının sigorta kavramını “güvence” ile eşleştirdiği görülüyor. İkinci sırada ise “sağlık” çağrışımı yer alıyor. Zira sadece “sağlık” çağrışımını belirtenlerle “sağlık sigortası” ve “hastane” cevaplarını belirtenlerin toplamı yüzde 25’i buluyor. Buna göre sigorta denildiğinde her 4 kişiden 1’inin aklına sağlıkla ilgili kavramlar geliyor. Özellikle sağlık çağrışımını yapanlar anlamlı olarak 55 yaş üstü kişiler olarak kaydediliyor. Beyaz yakalı çalışanların yanıtı ise SGK oluyor.

Sigorta türleri arasında bilinirliği en yüksek ilk üç hizmet bireysel emeklilik (yüzde 92), kasko (yüzde 90) ve özel sağlık (yüzde 89) sigortası.

35-44 yaş arası katılımcıların diğer yaş gruplarına nazaran işsizlik sigortasının bilinirliği anlamlı düzeyde daha yüksek (yüzde 65). Araştırmayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

“Siber Pazartesi”, “Efsane Cuma”ya karşı!

  • efsane cuma ve siber pazartesi

Amerika’dan başlayıp tüm dünyaya yayılan Efsane Cuma (Black Friday) ve Siber Pazartesi dönemine sayılı günler kaldı. Her yıl tüketicilerin; markaların en büyük indirimlerini heyecanla beklediği Efsane Cuma ve Siber Pazartesi dönemi geldi çattı. Bu yıl 26 Kasım Cuma ve 29 Kasım Pazartesi günleri gerçekleşecek indirimler için markalar da hazırlıklarına başladı. Artık daha önceki yıllarda olduğu gibi yalnızca iki günle sınırlı kalmayan indirim dönemini markalar koskoca bir haftaya hatta bazen bir aya kadar yayıyor. AdColony’nin gerçekleştirdiği araştırma tüketicinin hangi günde sepetini hangi ürünlerle dolduracağına ışık tutuyor.

AdColony bu büyük indirim döneminde akıllı telefonların Türkiye’deki kullanıcıların üzerindeki etkisini ve markaların tüketicilerle nasıl etkileşim kurabileceğini analiz etmek için bir araştırma yaptı. Bağımsız araştırma şirketi GlobalWebIndex ile birlikte yapılan ‘Efsane Cuma & Siber Pazartesi Araştırması’ndan çıkan sonuçlar ise mobilin gücünü bir kez daha gözler önüne serdi. 1350 kişi ile online gerçekleştirilen ankete katılanların yüzde 83,6’sı Efsane Cuma günü alışveriş yapacağını belirtirken, yüzde 77,8’i Siber Pazartesi günü alışveriş yapacaklarını söylüyor. Tüketicilerin yüzde 7,9’u internet üzerinden alışveriş yaparken sadece akıllı telefonlarını kullandığını, yüzden 15,6’sı ise çoğu zaman akıllı telefonlarını ve bazen de masaüstü bilgisayarlarını kullandığını belirtiyor. Araştırmayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)

1#GSvsFB
2Okan Bayülgen
3#FenerinMaçıVar
4İÇİM RAHAT ETMİYOR
5Kocaeli
6Bülent Korkmaz
7Sergen
8Dünya Superbike Şampiyonası
9Denizli
10#pazar

Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)

1Kardeşlerim oyuncuları
2Trabzonspor
3Konyaspor
4Mesut Özil
5GS FB maçı
6Kasımpaşa Karagümrük
7Bursaspor
8Okan Bayülgen
9Fiorentina Milan
10AVAX coin

Dünün en çok izlenenleri hangi videolar oldu? (YouTube Trends)

1Kardeşlerim 29. Bölüm @atv
2AZERBAYCAN’DA 0 TL İLE 1 GÜN GEÇİRMEK! (BAKÜ)
3OĞUZHAN KOÇ İLE 24 SATTTE ŞARKI YAPTIK ! w/@Ali Biçim @Oğuzhan Koç
4SÖZLERİME TAKILMA – @Oğuzhan Koç @Mesut Can Tomay (Official Video)
5@KARDEŞLERİM 30. Bölüm | İntikam yemini!
6İLK YAKALAYAN 10.000 TL KAZANIR ?! #2
7Harika sesler 👸🏻❤️👶🏻✅
8Aziz 4. Bölüm 1. Fragman | “Aziz benimle evleneceğini söyledi…”
9Norm Ender – Kediler Aslan Olmaz
10BENEKLİ AYHAN İLE ANKARA’NIN EN PAHALI YEMEKLERİNİ YEMEK!
featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
4 Instagram’dan 8 yeni özellik
Instagram’dan 8 yeni özellik
5 Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Güncel Haberler
Warner Bros. Türkiye Lideri Jamie Cooke: “Türkiye hikayeleri tüketen değil şekillendiren bir pazar”
Warner Bros. Türkiye Lideri Jamie Cooke: “Türkiye hikayeleri tüketen değil şekillendiren bir pazar”
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Trump'ın gümrük vergisi kararı Türkiye'yi nasıl etkileyecek?
Haberler
Trump’ın gümrük vergisi kararı Türkiye’yi nasıl etkileyecek?
İrem Alimoğlu
8 Nisan 2025
Dar gelirli gıda harcamalarını kıstı!
Haberler
Dar gelirli gıda harcamalarını kıstı!
Sena Tufan
3 hafta önce
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Haberler
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Haberler
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.