24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Uzmana bak!

Uzmana bak!

Nafizcan Önder
2 Kasım 2021
1 dk okuma

MediaMarkt, yeni iletişim kampanyasında elektronik alışverişinde “uzmanlık” konusuna vurgu yapıyor ve “Teknoloji alışverişinde satış öncesi ve satış sonrasında güvenli alışveriş için işin uzmanına gelin” diyor.

MediaMarkt’ın tüketicilerinin güvenli alışveriş keyfini temin ettiği çeşitli hizmetlerini öne çıkaran kampanyada, uzmanlık vurgusuyla tüketicinin harcadığı paranın karşılığını sadece satış öncesinde değil, sırası ve sonrasında da verdiği kaliteli hizmetle en yüksek müşteri memnuniyetine vurgu yapılıyor. 

Pandemi sonrası tüketici beklentilerini anlamak üzere yapılan “Pandemi Etkisiyle Değişen Tüketici Beklentileri” araştırmasından elde edilen müşteri içgörülerine dayalı olarak dizayn edilen MediaMarkt’ın yeni kampanyası tüketicilerine ürün deneyiminden, uzman desteğine, teknik destek hizmetlerinden, satış sonrası servislerine kadar bekledikleri tam kapsamlı hizmeti, üstelik arzu ettikleri kanaldan MediaMarkt’ta bulabileceğinin altını çiziyor. 

Çok kanallı ve kanalların ucdan uca birbirine bağlandığı bir deneyim ile müşterilerine hizmet veren MediaMarkt, kampanyasında ister geniş metrekareli mağazalarından, ister tek tıkla mediamarkt.com.tr’den ürün ve hizmetlere ulaşabildiklerini vurgularken, internetten sipariş edip 29 dakikada mağazadan teslim alma, mağazadan veya internetten verilen siparişlerin eve teslimatı gibi çok çeşitli teslimat alternatiflerine sahip olduğunu da hatırlatıyor. 

Reklam Künyesi

Reklamveren: MediaMarkt

Reklamveren Yetkilileri: Çağanur Atay Uçtu, Banu Yolcu, Tuğba Kurnaz, İhsan Aktürk, Hande Ekeroğlu, Murat İnan

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

CD: Serdar Güngör, Mesut Koçarslan

Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik

Yaratıcı Ekip: Orkun Süslü, Aslıhan Gülkaş, Hilal Erdem, Mert Avadya, Atilla Vardar, Tutku Kurmuş

Marka Ekibi: Ömer Üstündağ, Levent Tüker, Seçil Karbo, Selen Timuçin 

CSO: Toygun Yılmazer 

Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Yunuscan Hısımcıl, Zeynep Çoban

Prodüksiyon Ekibi: Efe Koçdağ

Prodüksiyon Şirketi: Take5 Films

Yönetmen: Özgür Baltaoğlu

Müzik: 3K1A

MediaMarkt TBWA\Istanbul
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
5 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: "Türkiye’nin yeni dijital rutinleri"
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: “Türkiye’nin yeni dijital rutinleri”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Nafizcan Önder
17 Ekim 2025
Kadınların yüzde 61'ine göre başarının anahtarı "finansal bağımsızlık"
Haberler
Kadınların yüzde 61’ine göre başarının anahtarı “finansal bağımsızlık”
Sena Tufan
17 Kasım 2025
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Haberler
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sena Tufan
4 gün önce
Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Trend
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.