16 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
TENCEL™'den Dünya Günü'ne özel çevresel sorumluluk hareketi: #iyiolanıbul!
Haberler

TENCEL™’den Dünya Günü’ne özel çevresel sorumluluk hareketi: #iyiolanıbul!

Marketing Türkiye
20 Nisan 2021
2 dk okuma

Lenzing Grubu’nun botanik kökenli ve çevreye duyarlı elyaf markası TENCEL™, 22 Nisan Dünya Günü kapsamında #iyiolanıbul hareketini başlattı.TENCEL™, bu hareketle sürdürülebilir moda ve satın alma alışkanlıkları konusunda farkındalık yaratmayı ve tüketicileri de moda ürünleri satın alırken akıllı seçimler yapmaya teşvik etmeyi hedefliyor. ÇEKÜL Vakfı’na yaptığı fidan bağışıyla da “Dünya için İyilik Korusu” oluşturan TENCEL™, daha iyi bir gelecek için önemli adımlar atıyor.

Lenzing Grubu, gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmak için yenilikçi projeler ve ürünler geliştirmeye devam ediyor. Grup, bu yıl Dünya Günü kapsamında belirlenen RESTORE OUR EARTH™ (Dünyamızı Geri Verin) temasını hayata geçirmek için Lenzing’in tekstil sektöründeki amiral markası TENCEL™  ile çevresel sorumluluk hareketi #iyiolanıbul’u başlattı.

TENCEL™ tüketicileri akıllı seçimler yapmaya çağırıyor

TENCEL™ Turkey, Instagram ve Facebook sosyal medya platformları üzerinden gerçekleştirdiği #iyiolanıbul hareketiyle sürdürülebilir moda ve satın alma alışkanlıklarına dikkat çekmeyi, tüketicileri moda ürünleri satın alırken akıllı seçimler yaparak bilinçli davranmaya teşvik etmeyi amaçlıyor. TENCEL™ #iyiolanıbul hareketi ile markaların tüketiciler nezdinde güven kazanmasına da faydalı oluyor. Küresel ve yerel birçok markanın yanı sıra tasarımcılar ve kanaat önderleri de #iyiolanıbul hareketine destek veriyor. Ayrıca TENCEL™ markası, Dünya Günü vesilesiyle ÇEKÜL Vakfı’na 5 bin fidan bağışlayarak oluşturacağı koruyla dünya için iyi bir adım daha atıyor. 5 bin fidan ÇEKÜL Vakfı’nın 27 yıldır devam eden 7 Ağaç Ormanları Programı’nın güncel dikim sahası Kırklareli, Babaeski, Yeniköy bölgesinde toprakla buluştu.

Dünya Günü kapsamında nisan ayı boyunca TENCEL™, Türkiye hesaplarından paylaştığı çeşitli dijital içerikler sunuyor. Kampanyaya özel Instagram filtresi, günlük yaşamda daha sürdürülebilir olabilmek için hazırlanan haftalık öneriler, sürdürülebilir moda hakkında bilgilendirici testler ve etkileyici video içeriklerine @tencel_turkey Instagram hesabından ulaşılabiliyor. TENCEL™, nisan ayı boyunca herkesi kendilerini neyin iyi hissettirdiğini, dünyamızı daha iyi bir yer haline getirmek için yaptıkları değişimleri anlatan fotoğraf ve videolarını #iyiolanıbul etiketiyle ve @tencel_turkey Instagram hesabını da etiketleyerek paylaşmaya çağırıyor.

TENCEL™ #iyiolanıbul ile fark yaratıyor

Moda sektöründe çevre dostu hareketi desteklemeyi ve tüketicilere sürdürülebilir seçimler sunmayı taahhüt eden TENCEL™’in Sürdürülebilirlik Anketi sonuçlarına göre son zamanlarda tüketiciler, sorumlu üretimi gerçek anlamda hayata geçiren, koleksiyonlarında sürdürülebilir materyallere yer veren markaları belirlemenin yollarını arıyor. TENCEL™, #iyiolanıbul çevresel sorumluluk hareketi ile markaların tüketiciler nezdinde güven kazanmasına da destek oluyor. Kampanyanın ana hedeflerinden biri, bilinçli üretimin bir işareti olarak TENCEL™ markasını tüketicilerin tekstil tercihlerinde öne çıkarmak…

Evden sürdürülebilirliğe katkı

Günümüzde birinci önceliği kamu güvenliği oluşturuyor. Tüm dünyada aşılama çalışmalarının başladığı bugünlerde, “normale” dönme hızı ülkeden ülkeye farklılık gösterebiliyor. TENCEL™ markası, #iyiolanıbul kampanyası kapsamında takipçilerinin karbon ayak izini nasıl azaltacaklarını ve içinde bulundukları güvenilir ortamlardan dünyayı nasıl daha iyi bir yer haline getireceklerini öğrenmeleri için ay boyunca her pazar “İyi Hissettiren Öneriler” paylaşıyor. Bu öneriler, yaşamın her alanında nasıl daha sürdürülebilir tercihler yapılabileceğini, dünyayı daha sağlıklı bir gezegen haline getirmek için yapılan en ufak değişikliklerin bile fark yaratabileceğinin altını çiziyor.

TENCEL™’in #iyiolanıbul kampanyasını hakkında daha fazla bilgiye www.instagram.com/tencel_turkey/ ve www.tencel.com/earth-day-2021 adreslerinden ulaşabilirsiniz. Kampanya videosunu https://youtu.be/1TdUWoFvi5Y adresinden izleyebilirsiniz.

dünya günü featured iyiolanıbul kurumsal sosyal sorumluluk tencel
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
3 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Güncel Haberler
Japonya Altes Prensesi Mikasa'dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Japonya Altes Prensesi Mikasa’dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Ya çalışanınız size rakip olursa?
Ya çalışanınız size rakip olursa?
Sigortam.net, Türkiye'de bir ilke imza atarak "kuş pisliği haritası"nı yayımladı
Sigortam.net, Türkiye’de bir ilke imza atarak “kuş pisliği haritası”nı yayımladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Lenovo’dan Banu Soyak’a “FY2425 META Annual Excellence Award”
Haberler
Lenovo’dan Banu Soyak’a “FY2425 META Annual Excellence Award”
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Çalışma hayatında kurallar değişti: Maaş yetmiyor, değer gerek
Haberler
Çalışma hayatında kurallar değişti: Maaş yetmiyor, değer gerek
Sena Tufan
1 Ağustos 2025
Influencer marketing'de oyunun yeni kuralları: Görünürlük satın almaktan aidiyet inşa etmeye!
Haberler
Influencer marketing’de oyunun yeni kuralları: Görünürlük satın almaktan aidiyet inşa etmeye!
Advertorial
12 Ağustos 2025
Spotify'ın Türkiye'deki editörlerine inceleme başlatıldığı öne sürüldü
Haberler
Spotify’ın Türkiye’deki editörlerine inceleme başlatıldığı öne sürüldü
Marketing Türkiye
11 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.