9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
9 Nisan 2021
3 dk okuma

Marketing Türkiye ve Deloitte’dan bir ilk: Marketing Analytics & Cognitive (MAC) Zirvesi için geri sayım başladı…

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Pazarlama her zaman dayanağını rakamlardan alır. Her ne kadar vitrindeki haliyle iletişimin romantik söylemleri reklamlar olsa da onun da bir matematiği var. Bu nedenledir ki CMO’lar yeni dünyanın dayattığı veri temelli iletişim modellerini ve onu yaratan teknolojileri anlamakta pek zorlanmadı. Biteviye değişen bir düzen içinde olmakta olanı yazıya dökmek için bir araya gelen Marketing Türkiye ve Deloitte sürece ivme kazandırmak amacıyla Marketing Analytics & Cognitive (MAC) zirvesini tasarladı. “Shift Your Mind” mottosuyla ilk kez 27 Nisan’da gerçekleşecek olan zirvede yenilikçi teknolojiler etrafında şekillenen pazarlama trendleri konuşulacak.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

500 milyon Linkedin kullanıcısının verileri satışa çıktı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Facebook’taki 533 milyon kullanıcının ardından, 500 milyon Linkedin kullanıcısının kişisel verileri de internette satışa çıktı. Olayı ortaya çıkaran güvenlik araştırmacılarının ilk tespitlerine göre Bitcoin ile satışa sunulan bilgiler arasında, Linkedin kimlikleri, tam isimler, e-posta adresleri, telefon numaraları, cinsiyet bilgisi, diğer sosyal medya profillerine bağlantılar, mesleki unvanlar ve işle ilgili diğer veriler var… Gelin detayları ve Linkedin kullanıcılarının “Şimdi ne yapmalıyım?” sorusuna siber güvenlik uzmanlarının verdiği yanıtları birlikte inceleyelim…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Facebook durdu, YouTube büyümeye devam ediyor!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

YouTube ve Facebook halen Amerika Birleşik Devletleri‘ndeki en baskın sosyal medya platformları olmaya devam ediyor. Büyüklükleri sorgulanmaz ancak, Pew Araştırma Merkezi‘nin ABD’nin sosyal medyayı nasıl kullandıklarına dair yayınladığı yeni rapor sosyal medya devlerinin büyüme hızlarına dair çarpıcı verileri gözler önüne seriyor… Gelin detayları birlikte inceleyelim…

Rapora göre YouTube ve Facebook en çok kullanılan platformlar. Bununla birlikte Facebook büyüme trendini kaybetmiş olsa da YouTube halen büyümeye devam ediyor. 2019‘da yetişkinlerin yüzde 73‘ü YouTube kullanıcısı olduğunu belirtirken bu oran 2021‘de karşımıza yüzde 81 olarak çıkıyor…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Medya ve reklam yatırımları yüzde 24 arttı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı Raporu yayımlandı. Rapora göre; Türkiye’de toplam medya yatırımları 13 milyar 976 milyon TL olarak gerçekleşti. Mecra dışı reklam yatırımlarıyla beraber, toplam medya ve reklam yatırımları ise bir önceki yıla göre yüzde 24 oranında büyüyerek, 17 milyar 469 milyon TL oldu.

Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre, 2020 yılında toplam medya yatırımları 13 milyar 976 milyon TL olarak gerçekleşti. Yine bu dönemde toplam reklam ve medya yatırımlarının tutarı, 17 milyar 469 milyon TL oldu. İlgili rapor, Reklamcılar Derneği (RD), Reklamverenler Derneği (RVD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB TR), Açıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA) adına bağımsız danışmanlık şirketi Deloitte tarafından hazırlandı.  

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Pandemi pek çok pazarlamacının kariyerine mal oldu!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Hâlâ devam eden pandemi sürecinin pazarlamacıların kariyerlerine ciddi zararlar verdiği kaçınılmaz bir gerçek… Pandemi, işsizlik ve ücretsiz izin gibi uygulamalar pazarlama sektörünün ilerleyişini ciddi seviyede kesintiye uğrattı. Pazarlamacılardan ücret kesintileri yapmaları istendi ve işletmeler maliyetleri düşürmek için çabalarken çalışma saatlerinin önemli ölçüde azaldığı görüldü.

Rakamlar çok net… 2021 Pazarlama Haftası Kariyer ve Maaş Anketi’nden alınan özel verilere göre, her 10 pazarlamacıdan biri (yüzde 9,9) son 12 ayda işten çıkarıldı ve yüzde 12,7’si süresiz izne çıkarıldı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
3 Epic Games - Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
Epic Games – Apple davasında yeni karar: Fortnite geri dönüyor
4 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
5 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Güncel Haberler
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Temizlikte "uçan" çözüm: Artık camlar drone'lara emanet!
Haberler
Temizlikte “uçan” çözüm: Artık camlar drone’lara emanet!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Marketing Türkiye 35 yaşında / I
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / I
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Türkiye’nin gençlik paradoksu: Göçmen olmak mı, göçmen karşıtı olmak mı?
Haberler
Türkiye’nin gençlik paradoksu: Göçmen olmak mı, göçmen karşıtı olmak mı?
Hüseyin Tapınç
1 Mart 2025
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Haberler
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Sena Tufan
2 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.