18 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Fuar içinde oyun: Devolver Digital Expo’yu robotlar istila ederse…
Haberler

Fuar içinde oyun: Devolver Digital Expo’yu robotlar istila ederse…

Duygu Su Ocakoğlu
5 Ağustos 2020
1 dk okuma

Oyun dünyasına biraz bile aşinaysanız Devolver Digital’ın adını duymuşsunuzdur. Sevenleri, sevmeyenleri fark etmeksizin dünyanın en yaratıcı kurumlarından biri olarak tanımlanan Devolver, her yıl gerçekleşen etkinliği Devolver Digital Expo’nun salgın nedeniyle iptal edilmesini kabul etmedi ve birçok markanın boy gösterdiği Devolver Digital Expo’yu bir pazarlama simülatörü haline getirdi.

Hatoful Boyfriend, The Red Strings Club ve en yeni oyunlarından Gris’in yanı sıra imzasını taşıyan sayısız oyunla oyun tutkunlarından her zaman tam puan almayı başaran Devolver, bir oyun yayıncısından çok daha fazlası. Oyun ve teknoloji sektörünün her yıl dört gözle beklediği, demo ürünlerin ve yeni oyunların tanıtımının yapıldığı Devolver Digital Expo’nun yaratıcısı şirket, salgın nedeniyle iptal olan fuarı günümüzün popüler gaming hub’larından Steam’de bir pazarlama simülatörü olarak takipçilerinin beğenisine sundu.

Hikaye şöyle gelişiyor; Devolver Digital Expo’nun iptal edilme nedeni bilinmiyor ve etkinlik mekanı robotlar tarafından istila ediliyor. Simülatörün pazarlama sektörü için en dikkat çekici yanıysa, Devolver Digital Expo’nun fiziksellikten sanal boyuta geçmesine ve bu sanal gerçeklikte fuar alanının yerle bir olmasına rağmen markaların reklamlarının ve çeşitli branding materyallerinin tüm netliğiyle gözüküyor olması. Devolver Digital Expo, oyun ve teknoloji sektöründe demo ürünlerin ilk defa deneyimlendiği etkinlik olması ve katılımcılarına özel fırsatlar sunmasıyla öne çıktığının bilincinde olacak ki, bu özelliği sanal versiyonuna da taşımış.

11 Temmuz’da Steam’de yayınlanan Devolverland Expo, 4500’den fazla kişi tarafından indirildi ve geri bildirimlerin çoğu “oldukça pozitif” oldu. Kullanıcıların güvenlik robotlarından kaçarken oyun ve teknoloji sektöründeki gelişmeleri görebilecekleri Devolverland Expo’yu ücretsiz olarak buradan deneyimleyebilirsiniz.

 

 

devolver digital devolver digital expo Gaming hatoful boyfriend marketing simulator oyun pazarlama simülatörü sanal etkinlik steam
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Güncel Haberler
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
Türkiye'nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede...
Türkiye’nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede…
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sağlıkta erişim eşitsizliği Türkiye’ye milyarlarca dolara mal oluyor
Haberler
Sağlıkta erişim eşitsizliği Türkiye’ye milyarlarca dolara mal oluyor
Sena Tufan
3 hafta önce
Google Haritalar'ın Kırmızı Pin'i markalara ne anlatıyor?
Haberler
Google Haritalar’ın Kırmızı Pin’i markalara ne anlatıyor?
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Bratz x Clueless iş birliğiyle 90’lar modası geri döndü...
Haberler
Bratz x Clueless iş birliğiyle 90’lar modası geri döndü…
Sena Tufan
17 Temmuz 2025
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’nda bayrak değişimi: Burhanettin Duran, görevi Fahrettin Altun'dan devraldı
Haberler
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’nda bayrak değişimi: Burhanettin Duran, görevi Fahrettin Altun’dan devraldı
Marketing Türkiye
10 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.