16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Müşterileriyle yeniden buluşan işletmeler nelere dikkat etmeli?
Haberler

Müşterileriyle yeniden buluşan işletmeler nelere dikkat etmeli?

Marketing Türkiye
10 Haziran 2020
1 dk okuma

COVID-19 nedeniyle bir süredir müşterilerinden uzak kalan restoranlar, perakendeciler, oteller ve diğer işletmeciler, müşterileriyle yeniden buluşmaya başlıyor. Yüz maskelerinin ve eldivenlerin tüm insanlığın yeni üniforması olduğu, çalışanların ve müşterilerin yaygın olarak ateşinin ölçüldüğü, zaman zaman siperlikler arkasından gülümsediğimiz bu “yeni normal”de işletmeler nelere dikkat etmeli?

Kelimeler ve ses tonu

Konuşmalarınıza ve ses tonunuza dikkat edin. Normalleşmeye çalıştığımız bu süreçte çalışma arkadaşlarınızın ve müşterilerinizin psikolojilerinin geçmişten farklı olduğunu unutmayın ve bilhassa salgın üzerine yapacağınız konuşmaların onları olumsuz etkileyebileceğinin bilincinde olun. Marka liderliği danışmanı Denise Lee Yohn, “Müşterilerinizin ve çalışanlarınızın hâlâ bu korku ve endişe içerisinde olabileceğini unutmayın” diyor.

 

Büyük vaatlerden kaçının

Frankfurt Kurnit Klein & Selz reklam grubu ortaklarından Hannah Taylor işletmeleri, müşterilerine güvende hissettirmek istiyorlarsa yeni temizlik tekniklerini ve diğer uygulamalarını anlatırken “spesifik” olması konusunda uyardı. Güvenli mesafeyi sağlamak için masaların ayrıldığını ve yüzeylerinin sık sık temizlendiğini söylemenin ya da göstermenin yeterli olduğunu belirten Taylor, “Önlemlerinizi büyük vaatlerde bulunmadan da anlatabilirsiniz” dedi.

 

Sahte reklamcılık yasalarına dikkat edin

Pandemi ile ekonomik olarak da mücadele etmek zorunda olan pek çok işletme indirim uygulamaya mecbur kalmıştı. Taylor bu noktada mecburiyeti anladığını ancak bu indirimlerin sağlanamayacak boyutlarda olmaması gerektiğinin altını çizdi. “Yüzde üzerinden indirim fırsatı sunarken, ürünün gerçekten orijinal bir fiyatla sunulduğundan emin olun” dedi.

 

Temizlik standartları için bir ortaklık düşünebilirsiniz

Bu süreçte temizlik standartlarını sağlıklı bir şekilde uygulayabilmek için United Airlines, Clorox ile, Hilton ise RB ile işbirliğine gitti. Siz de, eğer çalışanlarınıza ve müşterilerinize ihtiyaç duydukları güveni verebilmek adına yeni temizlik standartlarını uygulayamayacağınızı düşünüyorsanız, işin profesyonelleriyle ortaklık kurmayı değerlendirebilirsiniz.

 

Kaynak: AdAge

 

geri dönüş hijyen perakende perakende sektörü sahte reklam yeni normal
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Samsung’dan iPhone’a “hafif” bir taş
Haberler
Samsung’dan iPhone’a “hafif” bir taş
Nafizcan Önder
15 Mayıs 2025
Cannes Lions 2025 kısa listeleri açıklanmaya başlandı!
Haberler
Cannes Lions 2025 kısa listeleri açıklanmaya başlandı!
Sena Tufan
2 hafta önce
Pazarlamada absürd reklamlar çağı!
Haberler
Pazarlamada absürd reklamlar çağı!
Sena Tufan
4 gün önce
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Haberler
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
İrem Alimoğlu
8 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.