Temizlik kağıdı araştırması

Tüketici temizlik kağıdı deyip geçmiyor: Beklentiler hızla yükseliyor

Geride kalan 2 yıl boyunca belki de hiç duymadığımız kadar çok duyduk “hijyen” kelimesini. Küresel…

Yeni bir hijyen hareketi başlıyor

Yeni bir hijyen hareketi başlıyor

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Kadın Girişimciler Kurulu tarafından Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu…

İşte tüketicilere göre Türkiye'nin en hijyenik markaları...

İşte tüketicilere göre Türkiye’nin en hijyenik markaları…

Pandemiyle birlikte “hijyen” kavramı yaşamın merkezine yerleşirken temizlik ürünleri pazarındaki dengeler de değişti. Tüketiciler artık…

Hijyen varsa iş yerleri açılır

Hijyen varsa iş yerleri açılır

Eczacıbaşı Profesyonel ve Avansas yeni normalle birlikte kapılarını tekrar açan işyerlerine yönelik yeni bir reklam…

Artık temizliğin de temassızı makbul!

Artık temizliğin de temassızı makbul!

Pandemi dönemi ile birlikte hijyen hayatımızda hiç olmadığı kadar önemli bir unsur haline geldi. Her…

Müşterileriyle yeniden buluşan işletmeler nelere dikkat etmeli?

Müşterileriyle yeniden buluşan işletmeler nelere dikkat etmeli?

COVID-19 nedeniyle bir süredir müşterilerinden uzak kalan restoranlar, perakendeciler, oteller ve diğer işletmeciler, müşterileriyle yeniden…

Çalışanların yüzde 90’ı "İşyerlerinde hijyen önlemleri ciddi oranda artacak" diyor

Çalışanların yüzde 90’ı “İşyerlerinde hijyen önlemleri ciddi oranda artacak” diyor

Avansas, normalleşme sürecinin iş dünyasına yansımalarını hem çalışanlara hem işverenlere sordu. Markanın gerçekleştirdiği araştırmaya göre;…