1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Make-A-Wish 40. yıl kampanyasını hayata geçiriyor

Make-A-Wish 40. yıl kampanyasını hayata geçiriyor

Marketing Türkiye
29 Nisan 2020
2 dk okuma

Make-A-Wish 40. yıl dönümüyle birlikte “Dilekler Sizin Gibi Yıldızlara İhtiyaç Duyuyor” kampanyasını hayata geçiriyor. 

Make a Wish 40. Yıl döneminde kanser gibi zorlu hastalıklarla mücadele eden çocuklara destek olacak yıldızlarını arıyor. Müziklerini Coldplay’in yaptığı John Cena gibi ünlü isimlerin de destek verdiği kamu spotu ile start alan “Dilekler Sizin Gibi Yıldızları Arıyor” kampanyası bir yıl boyunca devam edecek.

Bugün, 29 Nisan 2020, Make-A-Wish’in kuruluşuna ilham veren dileğin hayata geçişinin 40. yıldönümü. Make a Wish o günden beri hayati tehlikesi olan hastalıklarla mücadele eden çocuklara yönelik uluslararası bir oluşum olarak hasta çocukların dileklerini hayata geçiriyor. Türkiye’de de Bir Dilek Tut Derneği (Make-A-Wish® Türkiye) 2000 yılından beri Türkiye’de faaliyetlerini sürdürüyor. Türkiye’de CEO’luğunu Füsun Kuran’ın üstlendiği Bir Dilek Tut Derneği hayati tehlike taşıyan bir hastalıkla mücadele eden 3– 18 yaş arası çocukların kalplerinde yaşattıkları dilekleri gerçekleştiriyor.

Hayata geçen dilekler çocukların hayata tutunmalarını motive ediyor

Araştırmalara göre, dileği yerine gelen çocukların yüzde 42’si arkadaşlarıyla daha sağlıklı ilişkiler kuruyor yüzde 72’sinin enerji seviyesi ve canlılığı artıyor, yüzde 64’sinin hayata tutunma arzusu artıyor ve yüzde 39’unun tedavi sebebiyle yaşadıkları fiziksel sıkıntılar azalıyor. Bu yüzden tedavi altındaki tüm çocukların dileklerinin yerine gelmesi çok kritik bir öneme sahip.

Make -A- Wish 29 Nisan’da 40. Yıl Kampanyası’nı hayata geçiriyor

Tüm dünyada 40 yıllık dilek serüveninin ardından Make-A-Wish, ışığın en karanlık ve en belirsiz zamanlarda bile parlayabileceğini defalarca kanıtladı. Make-A-Wish, eşi görülmemiş sayıda dilekle karşılaşılmasına rağmen çocuklara ve ailelerine dilek dilemek için umut vermeye kararlı. Bu nedenle de Make-A-Wish, her yıl Dünya Dilek Günü olarak kutlanan 29 Nisan’da, “Dileklerin sizin gibi yıldızlara ihtiyacı var” kampanyasını hayata geçiriyor. Bu yeni kampanya çocukların ve ailelerinin en çok ihtiyaç duyduğu zamanlarda onların dileklerine yardımcı olan sıradan insanların ve kurumsal sponsorların ortak yıldız gücüne vurgu yapıyor. Kampanya “Yıldızlar Bir Araya Gelince” stratejisinin ilk çıktısı olarak Make -A- Wish misyonunu hayata geçirmek için geçmiş, şimdi ve gelecekte, zaman, yetenek ve kaynaklarını bir araya getiren yıldızlara dikkat çekmeye çalışıyor.

Kamu spotunun müziklerine Coldplay destek verdi

Hem yeni kampanya hem de kapsamlı “When Stars Align” (Yıldızlar Bir Araya Gelince) stratejisi, kuruluşun gönüllü marka ajansı Team One ile ortaklaşa geliştirildi. Make-A-Wish, yepyeni kamu spotunun piyasaya sürülmesiyle, “Dilekler sizin gibi yıldızlara ihtiyaç duyuyor” kampanyasını başlattı. Kamu spotunda, ödüllü müzisyenler Coldplay’in “Yıldızlarla dolu Gökyüzü” adlı özel bir kaydının yanı sıra, oyuncu ve WWE® (Amerikalı profesyonel güreş eğlence şirketi) süperstarı John Cena’nın seslendirmesi yer alıyor.  John Cena, şimdiye kadar en fazla dilek gerçekleştiren ünlü olarak derneğin dilek partnerleri arasında ayrı bir öneme sahip. Kamu spotunun kadrosunda şu anki dilek çocukları, dilek mezunları, gönüllülerin yanı sıra “dans eden doktor” olarak bilinen Orange County Çocuk Hastanesi’nde doktor asistanı olan Tony Adkins gibi topluluk destekçileri de yer alıyor. Oğlu Chris Greicius’un 29 Nisan 1980’de polis memuru olma isteği hayata geçirildiğinde Make-A-Wish’in kurulmasına ilham veren, Make-A-Wish kurucu ortağı Linda Pauling de ufak bir şekilde bile olsa kamu spotunda yer alıyor.

 

 

Bu gönderiyi Instagram’da gör

 

“Dileklerin Senin Gibi Yıldızlara İhtiyacı Var.” Bugün, 29 Nisan 2020, Make-A-Wish’in kuruluşuna ilham veren dileğin hayata geçişinin 40. yıldönümü. Tüm dünyada 40 yıllık dilek serüveninin ardından Make-A-Wish, ışığın en karanlık ve en belirsiz zamanlarda bile parlayabileceğini defalarca kanıtladı. Çünkü bir araya geldiğimizde umut ve sevinç parlayacak. Birlikte, kritik hastalıklarla mücadele eden çocuklar için 500.000’den fazla dilek gerçekleştirdik. Ama işimiz bitmedi. Dileklerin sizin gibi yıldızlara ihtiyacı var… #WishesAreWaiting #Make-A-Wish #hayatabaglayandilekler @makeawishintl @makeawishamerica @fusunckuran

Make-A-Wish Turkey (@makeawishturkiye)’in paylaştığı bir gönderi (29 Nis, 2020, 1:25öö PDT)

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Haberler
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Marketing Türkiye
7 Mayıs 2025
Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
Haberler
Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
İrem Alimoğlu
17 Mayıs 2025
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Haberler
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Nafizcan Önder
13 Mayıs 2025
E-ticarette mikro işletmeler çoğunlukta ama pastayı büyükler yiyor!
Haberler
E-ticarette mikro işletmeler çoğunlukta ama pastayı büyükler yiyor!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.