6 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Vestel, bu Anneler Günü’nde de küçük ev aleti satmıyor!

Vestel, bu Anneler Günü’nde de küçük ev aleti satmıyor!

Marketing Türkiye
11 Mayıs 2018
1 dk okuma

Anneler Günü hediyesi deyince hemen herkesin aklına ütü, blender veya süpürge gibi küçük ev aletleri geliyor. Bu durumu değiştirmek isteyen Vestel, bu Anneler Günü’nde de küçük ev aleti satmıyor. Üstelik satmamakla kalmıyor, kimse satın almasın diye bir dizi reklam ile tüketicilerin karşısına çıkıyor.

Geçtiğimiz yıl Anneler Günü’nde küçük ev aleti satmayan Vestel, bu Anneler Günü’nde de hediye almak için gelenleri eli boş göndermeye niyetli. Marka, hem televizyonda hem de internette başlayan reklam kampanyasıyla annesine küçük ev aleti almayı düşünenlerin karşısına çıkıyor ve onlara bir kez daha çok net bir mesaj veriyor: Satmıyoruz!

VESTEL Reklam filminde, tıpkı bir meditasyon tonlamasıyla, usulca ve defalarca satmadığını söylerken, anneye kahvaltı hazırlamak gibi alternatif sürprizler öneriyor. İnsan ruhuna dokunan yolculuk bununla da bitmiyor, videonun sonunda izleyicilere ikna olup olmadığını soruyor ve cevaplarına
göre onları farklı videolara yönlendirerek; küçük ev aleti almayı bıraktıran kişisel gelişim kitapları gibi farklı içerikler sunuyor. Hatta Rorschach testiyle küçük ev aleti gösterip bir kez daha “satmıyoruz” diyor.

KÜNYE:
Reklamveren: Vestel
Reklamveren Yetkilileri: Tunç Berkman, Feza Turunçoğlu Erim, Osman Badur, Ayşe Tokgöz Balcı, Hale Sabancı, Özgecan Akbulut
Reklam Ajansı: Concept
Kreatif Direktör: Kerem Özkut
Yaratıcı Ekip: Sedat Dündar, Umut Dizdar, Barış Özdemir, Bülent Ekel, Çarman Çifter, Emre Günaydın, Duygu Polen İçin, Ulaş Şahin, Görkem Uygun, Furkan Yaman
Grafik Ekibi: Şule Kurtoğlu
Marka Direktörü: Berna Aşkın
Marka Ekibi: Sevdam Kocaoğlu, Serap Balaban, Ayberk Toprak
Stratejik Planlama: Tuğay Güven
Ajans Prodüktörü: Mert Turan, Hilal Kınalıada
Medya ajansı: Mediacom
Kullanılan Mecralar: Televizyon, Dijital

1 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
2 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
3 Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
4 Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
5 25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
Güncel Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Google, 2025’in “Holiday 100” listesini açıkladı: Bu yılın en çok aranan hediye trendleri belli oldu!
Google, 2025’in “Holiday 100” listesini açıkladı: Bu yılın en çok aranan hediye trendleri belli oldu!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Haberler
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Sena Tufan
19 Eylül 2025
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
Haberler
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
İrem Alimoğlu
15 Eylül 2025
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Galatasaray, "GStatil" markasıyla seyahat sektörüne adım attı...
Haberler
Galatasaray, “GStatil” markasıyla seyahat sektörüne adım attı…
İrem Alimoğlu
11 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.