
Burger King, “sessizliği” konuşturuyor
Burger King®, reklam dünyasının gürültüsüne meydan okuyan yeni kampanyasıyla gündemde. Buzzman tarafından hazırlanan ve 16 Kasım itibarıyla yayına giren “Silent Campaign”, markanın ikonik ürünü Whopper®’ı tamamen yalın ama son derece iştah açıcı bir anlatımla izleyiciyle buluşturuyor.
Kampanya filmi, hiçbir metnin, konuşmanın ya da reklam klişesinin kullanılmadığı tek plan bir çekimden oluşuyor. Sahnede yalnızca Whopper®’ını keyifle yiyen bir kişi ve arka planda duyulan o gerçek, doğal sesler var: Çıtırdamalar, ısırıklar ve saf lezzetin tetiklediği iştah… Bu yaklaşım, sessizliği güçlü bir iletişim aracına dönüştürüyor ve izleyiciyi “yeme anının” kendisiyle baş başa bırakıyor.
Reklam, kalabalık ve yüksek tempolu mesajlarla dolu bir reklam ortamında, sadeliğin ne kadar etkili olabileceğini gösteriyor. Yeme eylemi, filmde neredeyse törensel bir deneyime dönüşüyor; izleyiciye filtresiz, abartısız ve tamamen duyusal bir an sunuluyor.
Film, Whopper®’ın yeni bir varyasyonunun tanıtımıyla son buluyor. Üç adet çıtır soğan halkası ve iki dilim erimiş cheddar peyniri, klasik Whopper®’a eklenerek yeni bir lezzet profili ortaya çıkarıyor: Whopper® Rings.
Kaynak: Buzzman RP
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
