8 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler

Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…

Nafizcan Önder
54 dakika önce
2 dk okuma

Türkiye’de dijital haberciliğin nabzını tutan Marketing Türkiye YouTube Rating Report, artık uluslararası basında da referans noktası… Afşin Yurdakul, Time dergisinde kaleme aldığı köşe yazısında, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğu”nun yarattığı etkiyi değerlendirirken Marketing Türkiye YouTube Rating Report’un verilerine atıfta bulunarak, “Medya ortamında dayanışma ve bağımsız habere duyulan özlem, Altaylı’yı YouTube’da en çok izlenen gazeteci haline getirdi” ifadelerini kullandı.

Bir yılı aşkın süredir Marketing Türkiye’nin MTM Medya Takip Merkezi iş birliğiyle yayınladığı Marketing Türkiye YouTube Rating Report, dijital habercilik sahnesinde bir “pusula” işlevi görüyor. TV ekranlarından YouTube’a taşınan rekabetin nabzını her ay rakamlarla tutan rapor, aynı zamanda ülke gündeminde en çok ses getiren haberleri tarihe not düşüyor.

Daha önce ulusal basında milyonlarca etkileşim alan Marketing Türkiye YouTube Rating Report serisi, Afşin Yurdakul’un 7 Ekim tarihinde Time’da yayınladığı köşe yazısına da referans oldu. Afşin Yurdakul Time’daki yazısında Altaylı’nın cezaevinden sürdürdüğü yayıncılığı ve kendi izleyici kitlesinin YouTube’da gösterdiği dayanışmayı şu ifadelerle aktardı: “Altaylı, cezaevinden haber yapmaya devam etti ve izleyici kitlesi giderek büyüdü. Marketing Türkiye ve Türkiye’deki bir medya takip merkezi olan Medya Takip Merkezi’nin Temmuz ayındaki YouTube Rating Report’una göre, kanalı 60.000 yeni abone kazandı ve videoları yaklaşık 28 milyon izlenme aldı. Hükümetin güçlü bir şekilde etkilediği bir medya ortamında dayanışma ve bağımsız habere duyulan özlem, Altaylı’yı ülkenin YouTube’unda en çok izlenen gazetecisi haline getirdi.”

Bugün geldiğimiz noktada, ulusal basında ses getiren Marketing Türkiye YouTube Rating Report’un uluslararası basında da referans kaynağa dönüşmesi, Türkiye’de dijital haberciliğin dünyada da yakından takip edildiğini kanıtlıyor. Türkiye’de dijital haberciliğin bugününü ve geleceğini anlamak için en önemli kaynaklardan biri olan Marketing Türkiye YouTube Rating Report serisi, sektörün nabzını tutmaya ve pusula görevini sürdürmeye devam edecek…

  • Marketing Türkiye YouTube Rating Report Z Raporu: Reyting Şampiyonu Gazeteciler!
  • Dijital medyanın yeni referans noktası: YouTube Rating Report

featured marketing türkiye Marketing Türkiye YouTube Rating Report
1 Türkiye’nin saç bakım haritası
Türkiye’nin saç bakım haritası
2 Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
3 Lipton, 39 yıl sonra Türkiye’deki üretimini devretti
Lipton, 39 yıl sonra Türkiye’deki üretimini devretti
4 Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
5 Sadece bir YouTube var!
Sadece bir YouTube var!
Güncel Haberler
Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Haberler
Türkiye’de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül - 3 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül – 3 Ekim)
Nafizcan Önder
5 gün önce
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Haberler
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Sena Tufan
4 hafta önce
Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Haberler
Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Advertorial
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.