6 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cartier'in müşteri verileri çalındı!
Haberler

Cartier’in müşteri verileri çalındı!

Sena Tufan
2 gün önce
2 dk okuma

Richemont’un sahibi olduğu lüks mücevher şirketi Cartier, Reuters’ta yer alan habere göre, müşterilerine web sitesinin hacklendiğini ve bazı müşteri verilerinin çalındığını açıklayan bir e-posta gönderdi.

Cartier'in müşteri verileri çalındı!

Salı günü müşterilere gönderilen e-postada Cartier, “e-posta adresleri ve ülkeler gibi sınırlı müşteri bilgilerinin” elde edildiğini ifade ederek şunları belirtti:

“Değerli müşterilerimiz, yetkisiz bir tarafından sistemimize erişim sağladığını, sınırlı müşteri bilgilerine ulaştığını bildirmek için yazıyoruz. Sorunu kontrol altına aldık ve sistemlerimizin korumalarını artırdık. İlgili makamları bilgilendirdik, aynı zamanda önde gelen dış siber güvenlik uzmanlarıyla çalışıyoruz. Soruşturmaya dayanarak bu olayın bazı bilgilerinizi, özellikle de adınızı, e posta adresinizi, ülkenizi etkilemiş olabileceğini belirledik. Etkilenen bilgiler arasında herhangi bir parola, kredi kartı bilgisi veya diğer bankacılık bilgileri yoktu. Verilerin niteliği göz önüne alındığında istenmeyen iletişimlere veya şüpheli yazışmalara karşı dikkatli olmanızı öneririz.“

Spor giyim devi Adidas da, geçtiğimiz hafta yaptığı açıklamada müşterilerinin kişisel bilgilerinin siber saldırı sonucu ele geçirildiğini söylemişti.

Cartier gibi küresel ölçekte prestij sahibi markalar için müşteri güveni yalnızca ürün kalitesiyle değil, dijital güvenlik altyapısıyla da inşa ediliyor. Lüks segmentte tüketici, markaya yalnızca estetik ya da zanaatkârlık nedeniyle değil; aynı zamanda kişisel verilerinin ve dijital mahremiyetinin güvende olacağına dair inançla da sadakat gösteriyor. Bu tür veri ihlalleri, markaların yalnızca BT altyapılarını değil, kriz iletişimi ve müşteri ilişkileri yönetim stratejilerini de test ediyor. Özellikle yüksek harcama yapan ve markaya duygusal yatırım yapan müşteri gruplarında, kriz sonrası şeffaf iletişim ve hızlı aksiyon alma, sadakatin yeniden tesis edilmesinde kilit rol oynuyor.

adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı

Cartier featured
1 Japonya'da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Japonya’da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
2 Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
4 Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
Builder.ai iflas etti: “Yapay zeka” arkasında 700 kişilik yazılım ekibi çıktı
5 Gizli müşteri uyarıyor: "Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!"
Gizli müşteri uyarıyor: “Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!”
Güncel Haberler
Türkiye'deki elektrikli otomobil sayısı iki yılda 13 kat arttı!
Türkiye’deki elektrikli otomobil sayısı iki yılda 13 kat arttı!
İş dünyasında haftanın atamaları (2-6 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (2-6 Haziran)
"Çocuk oyunu" aslında hiç de çocuk oyunu değil!
“Çocuk oyunu” aslında hiç de çocuk oyunu değil!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Şenpiliç “itibarını” korumalı
Haberler
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Ali SAYDAM
4 hafta önce
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
Haberler
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
İrem Alimoğlu
7 Mayıs 2025
Markaların yıldız haritası Google yorumlarında!
Haberler
Markaların yıldız haritası Google yorumlarında!
Marketing Türkiye
20 Nisan 2025
Piyasa değerinde tarihi gerileme: Apple 3 günde eridi
Haberler
Piyasa değerinde tarihi gerileme: Apple 3 günde eridi
İrem Alimoğlu
8 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.