28 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sleepy ev hijyeninde de atağa kalktı
Haberler

Sleepy ev hijyeninde de atağa kalktı

Marketing Türkiye
1 Nisan 2024
2 dk okuma

Hijyenik ürünler sektöründe başı çeken ve bebek bezinde son üç yıldır Türkiye’nin 1 numarası olan Sleepy, pazara sunduğu yüzey temizlik havlusuyla yeni bir kategori yarattı.

2016 yılında Türkiye’yi saf suyla dokunmuş bebek beziyle tanıştıran, saf ve doğal içerikli ürünleriyle sektörünün standartlarına yön veren Sleepy markası, inovatif ürün portföyünü sürekli genişletiyor.

Bebek bezi, ıslak bebek havlusu, kadın pedi, yetişkin hasta bezi, cep mendili, bakım örtüsü ürünleriyle hijyenik ürünler yelpazesinin tamamını üreten Sleepy, ev temizlik ürünleri alanında da hızlı bir giriş yaptı. Sıvı sabun çeşitleri ve evcil hayvanlar için bakım örtüsü, ıslak havlu ve şampuan serisinden sonra Sleepy’nin ürettiği yüzey temizlik havlusu serisi, sektöre yepyeni bir soluk getirdi ve gerçek anlamda yeni bir kategori yarattı.

Sleepy ev hijyeninde de atağa kalktı

Temizlik alışkanlıklarını değiştiren bir yenilik

Sleepy Easy Clean yüzey temizlik havlusu, sunduğu pratik temizlik olanağıyla kısa sürede tüketicinin favori ürünlerinden biri oldu.
Beyaz sirke, karbonat ve beyaz sabun katkılı içeriğiyle dikkat çeken ürün o kadar sevildi ve tutuldu ki yılların ulusal ve uluslararası markaları bir yana, pek çok merdiven altı marka da kendi temizlik havlusunu piyasaya sürdü. Bu sayede ev temizliğinde gitgide büyüyen bir kategori ortaya çıktı.

Sleepy ev hijyeninde de atağa kalktı

Mutfaktan banyoya, salondan pencere camlarına, ofis ve bilgisayar ekranlarına kadar her yüzeyi iz bırakmadan temizleme özelliği sayesinde öne çıkan Sleepy, farklı ihtiyaç ve beğenileri de karşılamak için kısa sürede çamaşır suyu katkı ve arapsabunu katkılı çeşitlerini de tüketicilerle buluşturdu.

Yer temizlik havlusu da çıktı

Sleepy ev hijyeninde de atağa kalktı

Pek çok kullanıcının, elde kullanılan yüzey temizlik havlusunu mopa takıp yer temizliğinde de kullandığı tespit eden Sleepy yetkilileri, bu ihtiyacı da görmezden gelmedi. Mopa uyumlu, büyük dikdörtgen ebatta ve 8 katlı kalın yapıdaki Sleepy Easy Clean yer temizlik havlusu da pazara sunuldu. Micro Cyclone teknolojisine sahip havlusu, yerlerdeki kirleri hapsederek etkili bir temizlik sağlıyor.

Halk oylamasına göre “Yılın İnovatif Ürünü”

Marketing Türkiye için YouGov’un bu yıl yedincisini gerçekleştirdiği araştırmaya göre Sleepy Easy Clean yüzey temizlik havlusu, halk oylamasıyla Temizlik/Hijyen kategorisinde “Yılın İnovatif Ürünü” seçildi.

featured
1 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
2 2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
3 MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
4 ChatGPT'nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
ChatGPT’nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
5 Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Güncel Haberler
Project Pan: Tüketim çılgınlığına minimalist meydan okuma!
Project Pan: Tüketim çılgınlığına minimalist meydan okuma!
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
“Simit satarak bilgisayar alıyorum” dedi, Monster Notebook’tan yanıt gecikmedi!
“Simit satarak bilgisayar alıyorum” dedi, Monster Notebook’tan yanıt gecikmedi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube’un güzellik arenası: En popüler makyaj ve güzellik kanalları açıklandı!
Haberler
YouTube’un güzellik arenası: En popüler makyaj ve güzellik kanalları açıklandı!
Nafizcan Önder
12 Mart 2025
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Brandverse Awards 2025 yeniliklerle geliyor: Son başvuru tarihi 17 Nisan!
Haberler
Brandverse Awards 2025 yeniliklerle geliyor: Son başvuru tarihi 17 Nisan!
Marketing Türkiye
29 Mart 2025
"Çay her şeyi çözer"
Haberler
“Çay her şeyi çözer”
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.