1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bioderma’dan 3D inovasyon: Cildini dinleyen serumlar
Haberler

Bioderma’dan 3D inovasyon: Cildini dinleyen serumlar

Marketing Türkiye
1 Aralık 2023
2 dk okuma

Günümüz cilt bakımı dünyasında sadece ürünlerin kalitesi değil, aynı zamanda dermokozmetik ürünlerin tüketici ile nasıl buluştuğu da büyük önem taşıyor. Fransız dermokozmetik markası Bioderma, piyasaya sürdüğü yeni ekobiyolojik serum ailesiyle bu iki önemli unsuru bir araya getirerek adından söz ettiriyor.

“Cildini Dinleyen Serumlar” teması etrafında örülen bu yeni ürün ailesinin tanıtımı, cilt bakımına yenilikçi bir yaklaşım sunarak, bu yaklaşımı şehrin en hareketli noktalarında yer alan dijital billboardlara taşıyarak tüketici ile iletişimini pekiştiriyor. İstanbul ve Ankara’nın popüler alışveriş merkezlerini ve caddelerini 3D reklam videolarıyla görsel bir şölene dönüştüren Bioderma, tüketicilere standart bir ilandan çok daha fazlasını vadediyor.

İçeriğindeki hyalüronik asit ile erken yaşlanma belirtilerine karşı etki gösteren serum ailesi, her cilt tipinin endişelerine özel çözümler sunuyor; Sébium Serum’un akne eğilimli ciltlere, Hydrabio Hyalu+ Serum’un nemsiz ciltlere, Sensibio Defensive Serum’un ise hassas ciltlere, nasıl derinlemesine etki ettiğini 3D teknolojisinin sunduğu derinlik hissi ile pekiştirerek gözler önüne seriyor. Bu görsel etkileşim, marka ve ürün farkındalığını maksimum seviyeye çıkartırken, tüketiciyi alışılagelmişin dışında bir deneyime davet ediyor.

Bioderma’dan 3D inovasyon: Cildini dinleyen serumlar
Bioderma’dan 3D inovasyon: Cildini dinleyen serumlar

Sadece bir reklam değil!

Bioderma, cildin en iyi haline ulaşmak için yola çıktığı “Cildini Dinleyen Serumlar” kampanyasıyla sizi sadece bir reklama değil, dermokozmetik uzmanlığını yenilikçi dijital alanların kullanımıyla bizleri yeni bir deneyime davet ediyor. İhtiyaçları için cildinizi dinlediğinizde, Bioderma’nın nasıl cevap verdiğine tanık olmak istiyorsanız siz de gözlerinizi dört açın. Şehrinizdeki ICON ekranıyla karşılaştığınızda durun ve bu deneyimi yaşayın. Cildinizi dinlediğinizde, cildinizin ihtiyaçları için Bioderma’nın nasıl cevap verdiğine tanık olmak istiyorsanız gözlerinizi dört açın

Bİoderma featured
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

RepMan ve FutureBright'tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem...
Haberler
RepMan ve FutureBright’tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem…
İrem Alimoğlu
20 Mayıs 2025
Mendil kutuları tuvale dönüştü...
Haberler
Mendil kutuları tuvale dönüştü…
Marketing Türkiye
7 Mayıs 2025
Geleceğin menülerine "harekete geçiren lezzetler" yön verecek!
Haberler
Geleceğin menülerine “harekete geçiren lezzetler” yön verecek!
Sena Tufan
21 Mayıs 2025
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Haberler
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.