4 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mete Gazoz ve Melissa Vargas markasını seçti | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Mete Gazoz ve Melissa Vargas markasını seçti | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
13 Ekim 2023
3 dk okuma
Mete Gazoz ve Melissa Vargas markasını seçti | Son 24 saatin gündemi

realme Türkı̇ye, Dünya Şampı̇yonu Milli Okçu Mete Gazoz ve FIVB Milletler Ligi’nin en değerli oyuncusu Mı̇llı̇ Voleybol yıldızı Melissa Vargas ile anlaştı.

Yeni ortaklıktan duyduğu heyecanı dile getiren realme Türkiye CEO’su Weijian Zhou, sözlerine şöyle devam etti: “Spor dünyasını fetheden iki olağanüstü yetenek, Mete Gazoz ve Melissa Vargas’ı realme’nin Türkiye’deki yüzleri olarak görmekten heyecan duyuyoruz. Her ikisi de, realme’nin temsil ettiği cesaret ve adanmışlık ruhu ile en iyiyi sunmayı hedefleyen markayı seçen olağanüstü sporcular. “Dare to Leap” ruhuyla hep dünyanın en iyileriyle birlikte cesaretle ilerlediğimiz bu yolda teknolojinin hızı ve sporun gücünü realme’de bir araya getiriyoruz. Dünyanın en iyileriyle büyük başarılara imza atmak için sabırsızlanıyoruz.”

Mete Gazoz, realme iş birliğiyle ilgili düşüncelerini şöyle paylaştı: “Yaptığım sporda mükemmelliğe ve yeniliğe değer veren, ‘fazla iyi’ olma hedefini benim kadar benimseyen dünyanın hızla büyüyen markalarından, realme ile benzer amaçlara ulaşmak için bir yola çıkmaktan  gurur duyuyorum. Birlikte yeni zirveleri hedefleyeceğiz.”

Melissa Vargas ise şunları söyledi: “realme ailesinin bir parçası olmaktan heyecan duyuyorum ve önümüzdeki dönemde birbirimize güç katacağımız süreci sabırsızlıkla bekliyorum. realme ile fazla iyi olmaya cesaret edenlerin dünyasında hep daha da fazla iyiyi hedefliyoruz.“

Galatasaray, dünyanın ilk dijital taraftarını tanıttı

Mete Gazoz ve Melissa Vargas markasını seçti | Son 24 saatin gündemi

Galatasaray, dünyanın ilk dijital taraftarını tanıttı. Leo adıyla anılan dijital taraftar, önümüzdeki dönemde Galatasaray ile ilgili tüm gelişmeleri taraftarlara aktaracak.

İçerik üreticisi olarak lanse edilen Leo, video, fotoğraf ve çizim konusunda uzman aynı zamanda müzik yapımcısı ve şarkı yazarı.

Galatasaray, sosyal medya paylaşımlarına başlayan ve taraftarlara resmi olarak duyurulan Leo ile ilgili “Dünyanın ilk dijital taraftarı Leo’yu tanıtmaktan mutluluk duyarız. Leo, Galatasaray’ı kalbinde taşıyan milyonlarca taraftardan biri. Leo, aynı zamanda bir sanatçı influencer. Galatasaraylılar, Leo’yu takip ederek ve onun yaptıklarını izledikçe, kulübümüze destek sağlamış olacak” dedi.

Instagram, X (Twitter) ve YouTube gibi sosyal medya platformlarında aktif olan Leo için ayrıca Spotify Artist hesabı oluşturuldu.

Twitch tacizi önlemeyi hedefleyen yeni özelliğini duyurdu

Mete Gazoz ve Melissa Vargas markasını seçti | Son 24 saatin gündemi

Twitch, yeni özelliğiyle daha önce engellenen kullanıcıların yayınlara erişimini de engellemeye başladı. Söz konusu özellik, içerik oluşturucuları rahatsız eden ya da taciz eden kullanıcıları uzaklaştırmanın önemli bir adımı olarak duyuruldu.

Ancak yeni özelliğini büyük bir açığı var. Zira engellenen bir kullanıcı kendi hesabını kapatarak anonim bir şekilde yayınlara erişebiliyor.

Yeni özelliğin kullanıcıları engellediğini ancak IP adreslerini engelleyemediğini Twitch de kabul etti. Bu senaryoda engellenen kullanıcının tek yapması gereken yeni bir hesap açmak ya da anonim olarak devam etmek.

Twitch tacizi önlemek adına toplulukta bir düzen oluşturmaya çalışıyor. Platform bu kapsamda daha önce tek tuşla taciz önleme tuşu eklemek gibi adımlar da atmıştı.

Domino’s herkesi mutlu edecek pizzayı buldu!

Emergency Pizza

Domino’s, hiçbir şeyin yolunda gitmediği günlerde müşterilerini rahatlatmak için “Emergency Pizza” (Acil Durum Pizzası) hizmetine başlayacağını duyurdu.

Acil Durum Pizza programı kapsamında, ihtiyacı olan müşterilere ücretsiz iki malzemeli bir orta boy pizza gönderiliyor. Bu pizza için herhangi bir camı kırmaya da gerek yok. Müşterilerin tek yapması gereken Domino’s Pizza’dan en az 7,99 dolar değerinde online bir sipariş vermek. Üstelik kampanya 11 Şubat 2024 tarihine kadar geçerli olacak. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Spotify son 10 yılda Türkiye’de çok dinlenen şarkıları açıkladı…

Mete Gazoz ve Melissa Vargas markasını seçti | Son 24 saatin gündemi

Türkiye pazarına 10 yıl önce giriş yapan Spotify, yayınladığı yeni listelerle müzik dünyasının son 10 yılına ışık tuttu. Açıklanan listelere göre Spotify’da son 10 yılın en çok dinlenen sanatçısı Ezhel olurken, en çok dinlenen şarkılar arasında Madrigal’in “Seni Dert Etmeler”i ilk sırada kendine yer buldu. Podcastlerin her geçen gün popülaritesini artırdığı günümüzden geriye doğru baktığımızda ise son 10 yılda en çok dinlenen serisi “Kendine İyi Davran” oldu. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

featured
1 Türkiye’nin ilk lüks AVM’si Prestige Mall kapandı
Türkiye’nin ilk lüks AVM’si Prestige Mall kapandı
2 16 yaşındaki genç intihar etti, ailesi ChatGPT'ye dava açtı
16 yaşındaki genç intihar etti, ailesi ChatGPT’ye dava açtı
3 Yunanistan’da haftada dört gün çalışma modeli mecliste!
Yunanistan’da haftada dört gün çalışma modeli mecliste!
4 Markalar Taylor Swift'in nişanını konuşuyor!
Markalar Taylor Swift’in nişanını konuşuyor!
5 Temu, Türkiye'de işe alımlara başladı
Temu, Türkiye’de işe alımlara başladı
Güncel Haberler
“NO SYSTEM IS SAFE” bildirimi panik yarattı: İş Bankası ve Fenerbahçe'den hacklenme iddialarına ilk yanıt geldi!
“NO SYSTEM IS SAFE” bildirimi panik yarattı: İş Bankası ve Fenerbahçe’den hacklenme iddialarına ilk yanıt geldi!
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası...
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası…
Milka çikolatalarına "hileli ambalaj" davası
Milka çikolatalarına “hileli ambalaj” davası
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markaların iletişim derbisinde ilk yarı sona erdi: Peki, hangi markalar önde?
Haberler
Markaların iletişim derbisinde ilk yarı sona erdi: Peki, hangi markalar önde?
Nafizcan Önder
2 hafta önce
80’ler tarzı renkli sneaker’lar, 2025 yazında sahalara geri döndü
Haberler
80’ler tarzı renkli sneaker’lar, 2025 yazında sahalara geri döndü
Sena Tufan
21 Temmuz 2025
happn, "Perfect Date" ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
Haberler
happn, “Perfect Date” ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor
İrem Alimoğlu
2 Temmuz 2025
Sağlıkta erişim eşitsizliği Türkiye’ye milyarlarca dolara mal oluyor
Haberler
Sağlıkta erişim eşitsizliği Türkiye’ye milyarlarca dolara mal oluyor
Sena Tufan
27 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.