6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Little Caesars'tan "Gel-Al" servisi yatırımı
Haberler

Little Caesars’tan “Gel-Al” servisi yatırımı

Gizem Yıldız
7 Eylül 2023
4 dk okuma

Bunca sürdürülebilirliğin konuşulduğu bir dönemde online servis restoranları da odağına sürdürülebilir teslimat seçeneklerini aldı bir süredir… Kimi bisikletle teslimat denedi, kimi yürüyerek, kimi drone’la… Ancak gerçek şu ki hepsinin eksik kaldığı noktalar var. Little Caesars Pizza ise konuya farklı bir perspektiften bakıyor ve Türkiye pazarındaki zorlu ekonomik koşulları da göz önünde bulundurarak çok yönlü faydaya odaklanıyor. Marka, “Gel-Al” servisin çok yönlü faydalarını müşterileriyle paylaştığı yüzde 40 indirimli fiyatlarıyla herkesin kaliteli ve lezzetli pizza yiyeceği yeni bir dönem başlatıyor.

Little Caesars Pizza Türkiye, ekonomik dalgalanmaya fiyat artışıyla değil, uzun vadeli dev bir indirimle karşılık verdi. Bu kapsamda marka, Türkiye’de ‘Gel-Al’ servisi yaygınlaştıracak yüzde 40 indirim kampanyası duyurdu. Eve servis siparişlerde de dip fiyat politikası uygulamayı içeren yeni fiyat stratejisinin öncelikli amacı: “Herkesin en lezzetli pizzayı hızlı ve en iyi fiyata yemesi.”

Gel-al servisin avantajını müşteriye yansıtacak

Little Caesars'tan "Gel-Al" servisi yatırımı
Banu Arıduru, Little Caesars Türkiye CEO’su

Little Caesars Türkiye’nin yeni dönemi ile ilgili açıklama yapan Çelebi Gıda A.Ş. ve Little Caesars Türkiye CEO’su Banu Arıduru, markanın Türkiye hikayesini yeniden yazmayı hedeflediklerine vurgu yaptı. Arıduru, “Tüketici alışkanlıklarına yönelik analizlerimiz bize, fiyat avantajlı Gel-Al servisin yükseliş sinyallerini bir süredir veriyordu, stratejik planlarımızı bu yönde yeniledik. ‘Gel-Al’da pizza tüketimine baktığımızda aile ile tüketimin yüzde 39 oranında gerçekleştiğini görüyoruz. Eve serviste bu oran yüzde 44. Her ailenin ayda bir veya iki defa pizza gecesi yapma eğiliminde olduğu görülüyor. Yeni stratejimizle tüm sosyo ekonomik gruplara bu imkânı yaratmaya odaklandık. Müşterinin siparişini şubeden alması büyük bir maliyet avantajı getiriyor ve biz bu avantajın neredeyse tamamını müşterilerimize yansıtıyoruz. Eve sipariş pizzada da en lezzetli pizzayı, hızlı ve en uygun fiyata sunabileceğimiz bir fiyat yapısı belirledik ama Gel-Al’da hiç yapılmayanı yaparak yüzde 40 avantaj fırsatı yarattık. Müşterilerimizin haftanın her günü, günün her saati yararlanabileceği sürdürülebilir bir kampanya ile hem en iyi pizzayı en hızlı şekilde yemesini sağlayacak hem de bütçesine destek olacağız” dedi.

Küresel pizza pazarı hız kesmiyor

Çelebi Gıda A.Ş. ve Little Caesars Türkiye CEO’su Banu Arıduru’nun verdiği bilgilere göre; dünya pizza pazarının 2022’den 2027’ye yüzde 86 oranında büyümesi bekleniyor. Bu büyümede yeni nesil müşterinin online alışkanlıkları, pizzanın paylaşımı kolay ve kalite standartlarının belli bir ürün olması, yaratıcı ve farklı ürün seçenekleri sunması gibi faktörlerin etkisi var. 2022’de fast food pazarında yüzde 27 olan pizza payının 2027’de yüzde 42 olacağı tahmin ediliyor. Arıduru, Türkiye’nin de bu büyüme ivmesini yakalayacağını belirterek, “Euromonitor ve Deloitte verilerine göre; Türkiye’de yeme içme pazarının 2021 yılında 130 milyar TL iken, neredeyse yüzde 100’e yakın bir artışla 2022 yılında 256 milyar TL’ye çıktığını görüyoruz. Restoranda yeme içme alışkanlıkları pandemi öncesi yüzde 70 iken, pandemide yüzde 43’e kadar indi ve bugün yüzde 55’e yükseldi. Gel-Al ve eve servis sektörünün payı pandemiden önce yüzde 30 iken şu anda 45 bandında gerçekleşiyor. Veriler gösteriyor ki restoranlarda geçirilen süre azalıyor, oluşan fark Gel-Al ve eve servise kayıyor” dedi.

5 yıl sonunda 600 şube hedefi

Arıduru, “Little Caesars Pizza, dünyanın üç büyük pizza zinciri arasında yer alıyor ve Gel-Al (Take Away) serviste ise dünyanın bir numaralı pizza zinciri unvanına sahibiz. Gel-Al servis, Little Caesars Global’in uzun süredir başarıyla uyguladığı bir sistem. Yeni hedefimiz Little Caesars Türkiye’nin ‘Gel-Al’ servisini yaygınlaştırırken müşterinin tercihen yürüyerek geldiği şube sayısını da artırmak. Türkiye’deki orta vade hedefimiz müşteriye her yerde yakın olmak, gelip almak için zaman ve enerji harcamamasını ve böylece eve teslimatı azaltarak değişim yarattığımız karbon ayak izinin daha da küçülmesini sağlamak. Şu anda 120 olan şube sayımızı 2025 sonunda ise 300’e çıkarmayı, beş yıl içinde 600 şube olmayı hedefliyoruz” dedi.

Anahtar teslim mağaza açma maliyeti 2 milyon 100 bin TL + KDV

Yapılacak olan reklam yatırımının şube başı satış sayılarında yüzde 50’lik bir artış sağlayacağını tahmin ettiklerini söyleyen Arıduru, emlak ve inşaat departmanlarının bu talebi karşılayacak şekilde organize olduğunu ekledi. Arıduru, “Little Caesars olarak yüzde 80 oranında franchise operasyonu yürütüyoruz. Hiçbir sektör bilgisi olmadan şirketimize başvuran franchiseelerimize; 24 günlük uygulamalı eğitimlerin yanı sıra; operasyon yönetimi, pazarlama, stok yönetimi ve takibi, satış geliştirme, müşteri memnuniyeti, işe alma ve insan kaynağı yönetimi gibi konularda sınıf eğitimleri veriyoruz. Şube yerinin bulunmasından, inşaata, açılış sürecindeki desteklerden, tüm çalışma süresi boyunca kendilerine atanan bölge müdürü ve operasyon müdürü aracılığı ile verilen yönetim danışmanlığına kadar pek çok destek veriyoruz” dedi. Little Caesars Türkiye’nin her şey dahil şube açma yatırım maliyetinin; anahtar teslim 2 milyon 100 bin TL + KDV olduğunu ve işletmecilerin yatırımlarını yaklaşık iki buçuk yılda geri aldıklarını belirten Arıduru, yeni dönemde yoğun bir franchise talebi öngördüklerini söyledi.

Dev reklam yatırımı

Little Caesars Türkiye CMO’su Pelin Çiftçioğlu ise “6 yıldır süren dijital dönüşüm sürecimiz başarıyla bir noktaya geldi. Günümüzde dijital dönüşüm, tamamlanan bir kavram değil, yenilikler inanılmaz bir hızla hayata geçiyor ve biz bu yeniliklerin hem şubelerimize hem de müşterilerimize yönelik en iyi yanlarını hızla uyguluyoruz. Analitiğe dayalı pazarlama uygulamalarıyla doğru hedefleme yapıyor, doğru kararlar alıyoruz. Bu da verimlilik artışı anlamına geliyor.” ifadelerini kullandı.

Çiftçioğlu, Little Caesars Türkiye’nin yeni dönemiyle ilgili stratejiyi müşteriye en iyi şekilde anlatmasının stratejinin kendisi kadar önemli olduğunu belirterek, “Marka hikayemizi yeniden yazdığımız bu süreci üç reklam filmi ve filmi çok yönlü destekleyen kampanya bileşenleri ile hazırladık. Bir yıla yakın bir süredir üzerinde çalıştığımız bu kampanya ile ‘Gel-Al’ servisi sadece kendi markamız için değil tüm sektör için yaygınlaştıracağız. Biz öncü olmayı severiz, nefis kenarla sektöre attığımız imza gibi bu kampanyayla da alışkanlıkları değiştireceğiz” dedi.

featured Little Caesars Pizza
1 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
2 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
3 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
4 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
5 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Güncel Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Temmuz 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Temmuz 2025)
Ayşe Aydın yazdı: "Cannes Lions'da tesadüflere yer yok!"
Ayşe Aydın yazdı: “Cannes Lions’da tesadüflere yer yok!”
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TDK, yapay zeka için Türkçeye özgü derlem ve sözlük hazırlayacak!
Haberler
TDK, yapay zeka için Türkçeye özgü derlem ve sözlük hazırlayacak!
Sena Tufan
2 Mayıs 2025
3G Capital, Skechers'ı satın alıyor
Haberler
3G Capital, Skechers’ı satın alıyor
Nafizcan Önder
6 Mayıs 2025
Cannes Lions'da kısa liste heyecanı sürüyor!
Haberler
Cannes Lions’da kısa liste heyecanı sürüyor!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Cannes Lions 2025'in ilk Grand Prix'leri sahiplerini buldu...
Haberler
Cannes Lions 2025’in ilk Grand Prix’leri sahiplerini buldu…
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.