26 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Advertisement
Advertisement
param
Haberler

Param, 2022 finansal sonuçlarını ve 2023 hedeflerini açıkladı

Marketing Türkiye
31 Ocak 2023
2 dk okuma

Param Kurucu ve CEO’su Emin Can Yılmaz, 31 Ocak’ta İstanbul Feriye’de medya mensuplarıyla bir araya gelerek Param’ın büyüme yolculuğunu, 2022 değerlendirmesini ve yeni dönem hedeflerini paylaştı.

Toplantının başında Param Grubu ile ilgili bilgiler veren Yılmaz, şimdiye kadar verdikleri emeğin meyvelerini 2022 yılında topladıklarını söyledi ve şu verileri paylaştı:

  • “İlklerin Fintek”i Param, 2022 yılını rekor büyüme oranlarıyla kapattı.
  • 63 bine yakın üye işyerinin kullandığı ParamPOS’un işlem hacmi 2022 yılında yüzde 175 oranında büyürken 37,4 milyar TL’ye ulaştı.
  • Param’ın kullanıcı sayısı 2022 yılında 5 milyona, kart sayısı 7 milyona, harcama tutarı 9,2 milyar TL’ye ulaştı.
  • Harcadıkça kazanan Param kullanıcıları, 2022 yılında toplam 29 milyon TL nakit iade avantajı elde etti.
  • Param, 217 milyon dolar değerleme üzerinden aldığı yatırımla Türkiye’deki en değerli fintek şirketi.
  • Herkes için her yerde hayatı finansal teknolojilerle kolaylaştırmak vizyonuyla yola çıkan Param, Türkiye’den Avrupa’ya açılarak gelirlerinin önemli bir kısmını yabancı para olarak elde etmeyi hedefliyor.
  • İnsan kaynağının yüzde 50’si kadınlardan oluşan Param, 662 olan çalışan sayısını 2023 yılında 1.000 kişiye çıkartmayı hedefliyor.

Yılmaz, aldıkları büyük yatırımı şu sözlerle değerlendirdi: “Yatırımcılarımızın bize olan güveni sonucunda sektörün aldığı en büyük değerleme ile yatırım aldık. Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) başta olmak üzere CEECAT Capital, Alpha Associates ve Revo Capital’in katıldığı ilk yatırım serimizi tamamladık. 217 milyon dolar değerleme üzerinden aldığı yatırımla Param, Türkiye’deki en değerli fintek şirketi. Bu gelişme, yenilikçi finansal deneyimler tasarlama yolunda motivasyonumuzu daha da artırdı.” 

“Net kârımızın yüzde 20’sini çalışanlarımızla paylaştık”

Param’ın insan kaynakları vizyonunu sürekli olarak geliştirdiğini dile getiren Emin Can Yılmaz, çalışanlarına verdikleri desteği şöyle anlattı: “Çalışanlarımızın mutluluğunu ve şirketimizle kurdukları bağlılık ilişkisini önemsiyoruz. Yılın sonunda aldığımız bir kararla, şirketimizin net kârının yüzde 20’sini oluşturan yaklaşık 15 milyon TL’yi çalışanlarımızla paylaştık. Param Ailesi’nin her bir üyesi bizim için değerli; onların katkısıyla büyüme yolculuğumuzu sürdüreceğiz.”

1 PayPal’dan sınırları aşan hamle: PayPal World
PayPal’dan sınırları aşan hamle: PayPal World
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Perakendenin geleceğini şekillendirecek 6 mega trend...
Perakendenin geleceğini şekillendirecek 6 mega trend…
4 Superman uçuşa geçti: Peki, diğer süper kahramanlar neden çakıldı?
Superman uçuşa geçti: Peki, diğer süper kahramanlar neden çakıldı?
5 80’ler tarzı renkli sneaker’lar, 2025 yazında sahalara geri döndü
80’ler tarzı renkli sneaker’lar, 2025 yazında sahalara geri döndü
Güncel Haberler
Türkiye'nin yüzde 88'i çölleşme riskiyle karşı karşıya!
Türkiye’nin yüzde 88’i çölleşme riskiyle karşı karşıya!
İş dünyasında haftanın atamaları (19-25 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (19-25 Temmuz)
Pastavilla, iki yıl üst üste “En Kaliteli Makarna Üreticisi” seçildi!
Pastavilla, iki yıl üst üste “En Kaliteli Makarna Üreticisi” seçildi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
Haberler
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
Marketing Türkiye
20 Mayıs 2025
"Süper app" rekabetinde kim önde?
Haberler
“Süper app” rekabetinde kim önde?
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
Haberler
Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Haberler
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
Nafizcan Önder
7 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.