31 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Star Wars’un vizyona girmesine günler kala viral reklamlara göz attık
Haberler

Star Wars’un vizyona girmesine günler kala viral reklamlara göz attık

Marketing Türkiye
14 Aralık 2015
2 dk okuma

İlki 25 Mayıs 1977’de, 20th Century Fox’la birlikte dünyaya yayılan Star Wars serisi günümüzde de en çok ilgi gören seriler arasında.

Star Wars (Yıldız Savaşları) ismiyle yayınlandığı yılda dünyada bir popüler kültür fenomeni oldu. Üçer yıl arayla iki devam filmi yayınlanığından bu güne tam 16 yıl sonra, “öncül” üçlemenin ilk filmi yayınlandı. Tekrar üçer yıl arayla, diğer iki film de yayınlandı. Tüm seri 19 Mayıs 2005’te tamamlandığından bu yana Star Wars, karakterini gördüğümüz oyuncaklar, posterler, filmelerdeki göndermeler ve birçoğumuzun çocukluk anılarında kalıcı bir yer edindi.

Son Star Wars: The Force Awakens çekimlerine başlandığı andan itibaren sosyal medyada popüler olmaya başladı. Vizyona girmesine sayılı günler kala da markalar Star Wars için Viral çalışmalar yapmaya başladı. Ses getiren viral kampanyalar film için bekleyişi daha da heyecanlandırdı demek yerinde bir tespit olur.

İşte Star Wars : The Force Awakens için yapılan viral kampanyalardan bazıları

1-Robot üreten şirket Sphero Star Wars için bir robot tasarladı. Telefondan kumanda edilebilen ve dönerek hareket eden bu robot henüz sadece IOS işletim sistemi ile uyumlu. Fiyatı da 150 dolar.

 

2-Star Wars Original ayakkabı koleksiyonu hazırlayan Adidas’ın kampanya videosu sosyal medyada büyük ilgi gördü.

 

 

3-Angry Birds de Star Wars için yeni bir versiyon hazırladı. 8 Kasım’dan itibaren indirilebilen Star Wars Angry Birds’ün fragmanı da kendisi de çok ses getirdi.

 

Star Wars: The force Awakens Hakkında: Lucasfilm ve yönetmen J.J. Abrams’ın birlikte çalıştığı  Star Wars, The Force Awakens ile 17 Aralık 2015’te Beyaz Perde’de bekleyenlerle buluşuyor. Filmde Harrison Ford, Mark Hamill, Carrie Fisher, Adam Driver, Daisy Ridley, John Boyega, Oscar Isaac, Lupita Nyong’o, Andy Serkis, Domhnall Gleeson, Anthony Daniels, Peter Mayhew ve Max Von Sydow rol alıyor. Kathleen Kennedy, J.J. Abrams ve Bryan Burk, baş yapımcı olarak Tommy Harper ve Jason McGatlin ile prodüksiyonu yapıyor. Senaryo Lawrence Kasdan & J.J. Abrams ve Michael Arndt tarafından yazıldı.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
3 Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
4 Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
5 Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
Güncel Haberler
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor...
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor…
"Media First" ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X'ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
“Media First” ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X’ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Haberler
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Hasçelikler evreninde bir "Dimes"
Haberler
Hasçelikler evreninde bir “Dimes”
Sena Tufan
3 Haziran 2025
"Peşin ödeme yapan" pazarlamacıların sayısı azalıyor!
Haberler
“Peşin ödeme yapan” pazarlamacıların sayısı azalıyor!
İrem Alimoğlu
24 Mayıs 2025
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Haberler
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Nafizcan Önder
19 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.