15 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Özel Haber: CHP Ali Taran'la çalışmayı bıraktı yeni kreatif ajansını belirledi!
Haberler

Özel Haber: CHP Ali Taran’la çalışmayı bıraktı yeni kreatif ajansını belirledi!

Marketing Türkiye
14 Eylül 2015
2 dk okuma

7 Haziran 2015 seçimlerinde CHP’nin reklam kampanyasını yürüten Ali Taran, 1 Kasım 2015 erken seçimlerinde partinin reklam kampanyasını yürütmeyecek.

1 Kasım’a çok az bir süre kala seçim odak çalışmalarını hızlandıran CHP’de Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu, aday listesini belirlemeye yönelik çalışmalarını sürdürürken seçim bildirgesi ve reklam kampanyası çalışmalarına da katılıyor.

7 Haziran’da CHP’nin reklam kampanyasını yürüten Ali Taran ile 1 Kasım seçimleri öncesi çalışılmayacağı açıklanırken gerekçe olarak da maddi konularda anlaşma sağlanamaması belirtildi.

“Milletçe Alkışlıyoruz” ve “Gelin Oy Verin Gitsinler” sloganlarının sahibi Taran ile 1 Kasım seçimleri öncesinde çalışılmayacağı açıklandı.

Hazineden destek alınmayacak olması sebebiyle düşük bir bütçe ile seçim kampanyasını yürütecek olan CHP, Taran’ın yerine daha önceden de tüm platformlarda birlikte çalıştıkları Ohmlette Reklam Ekibi ile hareket edecek.

Marketing Türkiye’nin CHP kaynaklarından edindiği bilgiye göre; CHP’nin reklam kampanyalarının tüm sürecini 1 Kasım 2015 Genel Seçimleri’nde Ohmlette Reklam Ekibi üstlenecek.

HABERE EKLEME/GÜNCELLEME

Ohmlette Reklam Ekibi’nin Lideri Kıvanç Önder, Marketing Türkiye’ye yaptığı açıklamada şunları söyledi: 

“7 Haziran 2015 seçimlerinde ve 1 Kasım seçimlerinde CHP Genel Merkezi tarafından yetkilendirilen bir kampanya yönetim ekibi çalıştı ve çalışıyor. Bu kampanya ekibi, seçim sürecine dair tüm hizmetleri kimi zaman dışardan hizmet alarak, kimi zaman da içerde çözerek kampanyayı yapıyor ve yönetiyor. Bu seçimde de yine merkezi bir kampanya ekibi çalışıyor, ekibin adı da Ohmlette. Bu yapı, 1 Kasım’a kadar bir seçim kampanyasının bünyesinde yer alan tüm iletişim enstrümanlarının stratejisini Genel Merkez ile koordinasyon içerisinde ve onların onay mekanizmasından geçerek kurguluyor, uyguluyor ve yönetiyor.

Bu iletişim komponentleri kabaca şu şekilde:

– Kampanyanın genel iletişim stratejisinin netleştirilmesi
– Çizgi üstü (ATL) ve çizgi altı (BTL) iletişimin kurgulanması, uygulanması ve takibi
– Medya planlamasının koordinasyonu ve takibi, yönetimi
– Sosyal medya ve dijital mecradaki çalışmaların yürütülmesi
– Basın ile ilişkilerin koordinasyonu
– Ve genel olarak akla gelmeyen ancak süreçte karşımıza çıkan başka onlarca mikro başlık.”

Haber: Ali Cemal Karabudak

1 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
2 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
3 Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
4 McDonald’s Türkiye’den Friends hayranlarına özel menüler ve koleksiyon figürleri 
McDonald’s Türkiye’den Friends hayranlarına özel menüler ve koleksiyon figürleri 
5 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Güncel Haberler
Nickelodeon Play! Tersane İstanbul'da kapılarını açtı
Nickelodeon Play! Tersane İstanbul’da kapılarını açtı
CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
Yasa dışı bahis reklamı yaptığı iddia edilen 15 sosyal medya hesabı engellenecek
Yasa dışı bahis reklamı yaptığı iddia edilen 15 sosyal medya hesabı engellenecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ekonomik zorluklar, lüks pazarının ihtişamını etkilemedi
Haberler
Ekonomik zorluklar, lüks pazarının ihtişamını etkilemedi
Sena Tufan
2 hafta önce
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
14 Kasım 2025
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Haberler
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
Haberler
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.