6 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mighty Hercules Lipton ile NFT'de buluştu

Mighty Hercules Lipton ile NFT’de buluştu

Gizem Yıldız
14 Haziran 2022
2 dk okuma

Dünyaca ünlü heykeltıraş Emre Yusufi tarafından hazırlanan “Mighty Hercules” NFT koleksiyonunun dikkat çeken parçalarından biri de çayını elinden düşürmeyen “Chainick” isimli eser. Bu keyifli parçayı ortaya çıkaran iş birliği hakkındaki sorularımızı Lipton Türkiye CMO’su Benan Özer’e sorduk.

Mighty Hercules Lipton ile NFT'de buluştu
Benan Özer, Lipton Türkiye CMO’su

NFT ile Lipton’u bir araya getiren fikir nasıl ortaya çıktı?

Benan Özer: Çayın sanat, sanatçı ve sanatseverlerle özel bir ilişkisi var. Sanatçıya üretim süreçlerinde eşlik eden, eserlerinde hikâyelerin parçası olabilen ve bu üretimlerin insanlara verdiği lezzete eşlik eden bir içecekten söz ediyoruz. Yani aslında Emre’nin “Mighty Hercules” dünyasında bir NFT ile yerimizi almamız bu anlamda çok doğal bir ilişki. Lipton olarak bugünün ve geleceğin sanat yaratımlarında çayın kendisine en etkili şekilde yer bulmasına aracılık etmek bizi heyecanlandırıyor. Bilimde, iş hayatında, edebiyatta, sanatta ve hatta Web3 gibi yeni teknolojilerin yarattığı yepyeni alanlarda çay bizlere eşlik etmeye devam edecek.

Emre Yusufi iş birliği sayesinde çayı NFT dünyası ile bir araya getirdiniz. Çay ve sanat ilişkisi nasıl oluştu?

Benan Özer: Sanat hayattan ilham alıyor ve çay hayatın ayrılmaz bir parçası. Bugüne kadar sinema, müzik, edebiyat, resim gibi birçok üretim alanında çayın izi var. Bu izi Emre Yusufi ile “Mighty Hercules” dünyasına taşımak güzel bir sinerji yarattı. Hercules geçmişten gelen mitolojik bir figür olmakla birlikte, bugüne dair hikâyeler anlatmak için sınırsız alan açan hiperrealistik bir tuval. O tuvalde şimdi Lipton ile birlikte çayı da görüyoruz. Sanatın geleneğinde, hayatın içinde var olan bir unsur, şimdi sanatın yeni ifade türlerinden biri ile geleceğe taşınıyor.

Bu iş birliğinin sanatın yeni ifade türlerinden biri ile çayı geleceğe taşıdığı çok doğru. O zaman Lipton’a göre çayın geleceğinde bizi neler bekliyor?

Benan Özer: Lipton markamızla yıllardır damak tadımıza uygun ürünlerimizi tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Bugün Türkiye dâhil 110’dan fazla ülkede, birçok insanın damak zevkine hitap eden ürünlerimizle günlük yaşamın bir parçasıyız. Yaptığımız Ar-Ge çalışmaları sayesinde çayın farklı hâllerini sunarak zamanın ruhunu yakalayabildiğimizi düşünüyorum. Sektörümüzde trendleri belirleyen, her dönemde güncel kalmayı başarabilen bir çay markası olmayı önemsiyoruz. Lezzet çeşitliliğimiz, yenilikçi ürünlerimiz ve iletişim stratejimizde bizi diğer markalardan ayrıştıran kaliteli ve sürdürülebilir çay vizyonumuzla farklı farklı segmentlerdeki tüketicilere ulaşmanın yollarını geliştirmeye devam edeceğiz.

Emre Yusufi ve Lipton’dan çayını yudumlayan Hercules NFT’si

emre yusufi featured Lipton Mighty Hercules NFT
1 Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
2 Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
3 YouTube'da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report'ta!
YouTube’da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report’ta!
4 Dijital çağın sürpriz yumurtası "Blind Box"
Dijital çağın sürpriz yumurtası “Blind Box”
5 Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güncel Haberler
Efor Holding Ofçay'ı satın aldı
Efor Holding Ofçay’ı satın aldı
Ağustos ayında sosyal medyaya damga vuran markalar belli oldu!
Ağustos ayında sosyal medyaya damga vuran markalar belli oldu!
Google, Apple ile dalga geçti: "Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir"
Google, Apple ile dalga geçti: “Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kültür-sanat: Sponsorluk mu, sosyal sorumluluk mu?
Haberler
Kültür-sanat: Sponsorluk mu, sosyal sorumluluk mu?
Marketing Türkiye
9 Haziran 2025
Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Haberler
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
Sena Tufan
4 hafta önce
Campaign Global Agency of the Year Awards 2024’te Türkiye rüzgarı
Haberler
Campaign Global Agency of the Year Awards 2024’te Türkiye rüzgarı
İrem Alimoğlu
25 Haziran 2025
Tarım Bakanlığı, Turuncu Etiketli Cİ ürünler için harekete geçti
Haberler
Tarım Bakanlığı, Turuncu Etiketli Cİ ürünler için harekete geçti
Günseli ÖZEN
5 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.