2 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hepsiburada'dan iş ortaklarına kazandıran çözümler

Hepsiburada’dan iş ortaklarına kazandıran çözümler

Nafizcan Önder
7 Ekim 2023
3 dk okuma

Hepsiburada Pazarlama İletişimi ve HepsiAd Grup Direktörü Onur Gargılı, ayda 210 milyondan fazla ziyaretçisi olan Hepsiburada’nın sunduğu performans çözümlerinin iş ortaklarının erişimini yüzde 150 kat artırdığını ifade ediyor. “Hepsiburada Pazarlama Çözümleri” servisi marka elçilerinden sosyal medya kanallarına, outdoor’dan tematik kanallara dek uzanan pek çok aracı bir arada sunuyor. Üstelik sunulan çözümler değişen ihtiyaç ve koşullara göre özelleştirilebiliyor. Pazarlama çözümlerinin yanı sıra perakende medya yatırımları ve yapay zeka uygulamalarına dek tüm detayları Onur Gargılı’dan dinledik…

Hepsiburada'dan iş ortaklarına kazandıran çözümler
Onur Gargılı, Hepsiburada Pazarlama İletişimi ve HepsiAd Grup Direktörü

Hepsiburada Pazarlama Çözümleri” servisine olan ihtiyacı nasıl fark ettiniz? Bu servisle hangi hizmetleri sunuyorsunuz?

Hepsiburada olarak iş ortaklarımızın hedef kitlelerine doğru yerde ve zamanda minimum maliyetle ulaşmasını sağlamak ve satışlarını, kârlılıklarını artırmalarını desteklemek amacıyla “Hepsiburada Pazarlama Çözümleri” hizmetini sunmaya başladık. Bu kapsamda iş ortaklarımıza çok çeşitli pazarlama hizmetleri sunuyoruz. Hepsiburada, ayda 210 milyondan fazla ziyaretçisi olan bir e-ticaret platformu. Dolayısıyla elimizdeki onaylı ve güvenli datayı uzman ekiplerimizce analiz ederek, iş ortaklarımızı en verimli şekilde hedef kitlelerine ulaştırmak için kullanıyoruz. Sunduğumuz bu servis içinde 14 farklı iletişim kanalı mevcut. Marka elçilerinden sosyal medya kanallarına, outdoor’dan tematik kanallara uzanan tüm bu araçları iş ortaklarımızla paylaşarak reklam harcamalarını en verimli şekilde kullanmalarını sağlıyoruz.

Hepsiburada Pazarlama Çözümleri servisini kullanan satıcılar performans ve verimliliklerini ne oranda artırıyor?

“Hepsiburada Pazarlama Çözümleri” ile iş ortaklarımız, gerçekleştirdiğimiz pazarlama faaliyetleri sayesinde hedef kitlelerine yönelik kampanyalarını optimize ediyor, reklam harcamalarını daha etkili bir şekilde kullanabiliyor ve müşteri tabanlarını genişletebiliyorlar. Sektör ortalamasını baz aldığımızda iş ortaklarımızın yüzde 150 kat daha fazla erişim sağladığını gözlemliyoruz.

“Hepsiburada, ayda 210 milyondan fazla ziyaretçisi olan bir e-ticaret platformu. Elimizdeki onaylı ve güvenli datayı uzman ekiplerimizce analiz ederek, iş ortaklarımızı en verimli şekilde hedef kitlelerine ulaştırmak için kullanıyoruz. Sunduğumuz bu servis içinde 14 farklı iletişim kanalı mevcut.”

“Hepsiburada Pazarlama Çözümleri” ile kişiselleştirilmiş pazarlama çözümleri de sunuluyor mu?

İş ortaklarımıza müşteri segmentasyonu ve veri analizi araçlarıyla hedef kitlelerini daha ayrıntılı bir şekilde tanımalarına olanak sağlıyoruz. Bu bilgilere dayalı olarak, özelleştirilmiş reklam içerikleri ve teklifler oluşturuyoruz. Farklı reklam kanallarını ve stratejilerini kişiselleştirerek, her bir iş ortağımız için kendi ihtiyaçlarına en uygun pazarlama çözümünü sunuyoruz. Platform içi iletişimden sosyal medya kanallarına, outdoor’dan tematik kanallara uzanan geniş yelpazedeki araçlarımızın her birini iş ortağımızın hedef kitlesi ve mesajına uygun olarak yapılandırıyoruz.

Dijital pazarlamanın üçüncü büyük dalgası olarak kabul edilen perakende medya yatırımlarınız nasıl şekilleniyor? Bu alandaki gücünüzü nasıl değerlendiriyorsunuz?

Hepsiburada olarak perakende medya yatırımlarımızı iş ortaklarımızın ürün ve hizmetlerini platformumuzda daha etkili bir şekilde tanıtmalarını desteklemek için kullanıyoruz. Sponsorlu Ürün ve Sponsorlu Marka reklamlarımızla satın alma hunisinde ilgili ürünleri arayan kullanıcılarımızı hedefleyerek algoritma mekanizmasıyla en uygun ürünleri karşılarına çıkarıyoruz. Bu sayede iş ortaklarımız hem satışlarını arttırıyor hem de sahip oldukları optimizasyon seçenekleriyle öne çıkarmak istedikleri ürünlerini, arama sayfalarının üstlerinde çıkarabiliyor.

Sürekli olarak yaptığımız panel, ürün ve algoritma geliştirmeleriyle de yüksek geri dönüşü, performansı ve müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz. Çalışmalarınızda yapay zekadan ne ölçüde yararlanıyorsunuz?

Yapay zeka, veri analizi, kişiselleştirilmiş öneriler ve reklam optimizasyonu gibi birçok operasyonumuzda önemli bir rol oynuyor. Örneğin, müşterilere kişiselleştirilmiş ürün önerileri sunmak için yapay zeka algoritmalarını kullanıyoruz. Ayrıca, reklam kampanyalarını otomatik olarak optimize etmek ve veri analizi yapmak için yapay zeka teknolojilerinden faydalanıyoruz.

Yapay zekanın gelecekteki potansiyeli hakkında ne düşünüyorsunuz? Hepsiburada hangi operasyonlarında yapay zekayı daha aktif kullanacak?

Yapay zeka; e-ticaretin uzun yıllardır merkezinde olan bir teknoloji. Özellikle pazarlama, ürün ve kampanya önerileri bağlamında kendi yapay zeka teknolojilerimizi geliştiriyoruz. Müşteri verisi, iletişim kanalı, kampanya motoru ve içeriği, organizasyon fonksiyonu ve sonuç analiz veri tabanının tam entegre bir şekilde çalışması için yapay zekadan yararlanıyoruz. Bu alandaki yatırımlarımız hız kesmeden devam ediyor. Örneğin yakın zamanda son zamanların öne çıkan “üretken yapay zeka” ürünü ChatGPT’yi kullanarak “Değerlendirme Özeti” bölümünü belli başlı kategoriler ve ürünler için devreye alarak gerçekleştirdiğimiz entegrasyonla platformumuzda yer alan ürünler hakkında yapılan yorumları analiz ederek özetlemeye başladık. Müşteri memnuniyetini artırarak sürdürme hedefimizde yapay zeka ve makine öğrenmesi gibi son teknolojileri daha da etkin kullanarak Türkiye’de e-ticaret deneyiminin standartlarını yükseltmeye devam etmeyi hedefliyoruz.

featured Hepsiburada Onur Gargılı
1 Türkiye'nin aile markaları!
Türkiye’nin aile markaları!
2 Little Caesars Türkiye CEO’su Banu Arıduru hayatını kaybetti
Little Caesars Türkiye CEO’su Banu Arıduru hayatını kaybetti
3 Eğitim dünyasının yeni trendleri
Eğitim dünyasının yeni trendleri
4 Bir yılda yüzde 50 değer kaybetmişti: Puma satılıyor
Bir yılda yüzde 50 değer kaybetmişti: Puma satılıyor
5 Deneyim ekonomisinin yeni durağı: Mağaza içi kafeler!
Deneyim ekonomisinin yeni durağı: Mağaza içi kafeler!
Güncel Haberler
"Değişen Türkiye, dönüşen tüketim" Marketing Türkiye Eylül sayısında!
“Değişen Türkiye, dönüşen tüketim” Marketing Türkiye Eylül sayısında!
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
Meta’dan gençleri korumaya yönelik yapay zeka düzenlemesi
Meta’dan gençleri korumaya yönelik yapay zeka düzenlemesi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Airbnb ve Paramount'tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Haberler
Airbnb ve Paramount’tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Sena Tufan
16 Temmuz 2025
Nissan, Japonya’daki Oppama fabrikasını kapatma kararı aldı
Haberler
Nissan, Japonya’daki Oppama fabrikasını kapatma kararı aldı
Sena Tufan
17 Temmuz 2025
Amerikan Borsaları da artık infox’ta
Haberler
Amerikan Borsaları da artık infox’ta
Advertorial
16 Temmuz 2025
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
Haberler
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
İrem Alimoğlu
17 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.