21 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Beyaz eşya deneyiminde Haier etkisi

Beyaz eşya deneyiminde Haier etkisi

Marketing Türkiye
21 Aralık 2023
4 dk okuma

Uzun yıllardır globalde var olan Haier, güçlü ürün gamı ve gelişmiş teknolojileri ile artık Türkiye’de. Haier Ülke Müdürü Gözde Küçükyılmaz ile gelişmiş teknolojiler ile ürün deneyimini nasıl dönüştürdüklerini konuştuk.

Beyaz eşya deneyiminde Haier etkisi
Gözde Küçükyılmaz, Haier Ülke Müdürü

Haier, Türkiye’ye nasıl bir yapılanmayla geldi?

Haier, beyaz eşya kategorisinde Dünyanın 1 numaralı beyaz eşya markası* ve son 14 yıldır da bu birinciliğini korumakta. Haier markamızın resmi olarak Türkiye’de satışa başladığını duyurmaktan mutluluk duyuyoruz. Akıllı buzdolaplarından şarap soğutucularına, çamaşır ve kurutma makinelerinden ankastre mutfak ürünleri ve aksesuar ürünlerine kadar uzanan geniş bir ürün portföyü sunuyoruz.

Haier’in ev teknolojileri pazarında nasıl konumlandığı ve ürün gamı ile ilgili detayları paylaşır mısınız?

Premium tasarım ve akıllı bağlantılı teknolojilere sahip; Ankastre Fırın, Ocak, Çok Kapılı Buzdolabı, Çamaşır Makinesi, Bulaşık Makinesi, Kurutma Makinesi & Şarap Soğutucu Ürün Grupları ile tüketicimizle buluşuyoruz. Kullanıcıların her üründe en ideal olanı deneyimlemesini hedefliyoruz.

Akıllı Çamaşır ve Kurutma Makineleri; 30 yıldır en gelişmiş motor teknolojisi olarak kabul edilen Direct Motion Motor Teknolojisine sahip olması yönünden farklılaşıyor. Bu teknoloji ile Haier; en ileri enerji verimliliğini daha sessiz ve yüksek performanslı bir şekilde tüketiciye sunuyor. hOn uygulamasıyla kullanıcılar ürünlerini uzaktan yönetebiliyor, programları kişiselleştirebiliyor ve enerji tüketimini anlık takip edebiliyor.

Bulaşık Makinelerinde; Patentli teknolojiler ve A enerji sınıfına sahip bulaşık makinelerimizle çevreye duyarlı verimli yıkama deneyimi sunuyoruz.

Soğutucu grubunda; Fresher Techs® Soğutma Teknolojileri ve Yapay Zekâ Destekli Teknolojiler ile geliştirilen Cube 90 Series 9 buzdolabımız büyük dokunmatik kontrol paneli, internete bağlanabilme imkânı sunması, buzdolabındaki yiyecekleri kapağı açmadan görüntüleme, alışveriş listesini yönetebilme ve son kullanma tarihleri yaklaşan gıdalar hakkında önceden haberdar olunması gibi artılar sağlıyor.

Pişirme grubunda ise; Chef@home serisi fırınlarımız sayesinde, kullanıcılara ürünün kapağını açmadan, fırın ekranından ya da telefonlarından fırın içindeki pişirme sürecini izleyerek yönetebilme imkânı tanıyor.

Beyaz eşya deneyiminde Haier etkisi
Beyaz eşya deneyiminde Haier etkisi

Haier’in teknolojisiyle üretilen ürünler tüketicinin “yaşam stili”ne nasıl uyumlanıyor? Bu vaadinizin ardında nasıl bir içgörü var?

30 yılı aşkın süredir Haier, tecrübesini ve enerjisini en seçici tüketicileri memnun edecek en iyi ürünleri geliştirmeye adadı. Kullanıcılarının kendilerine ve sevdiklerine daha fazla zaman ayırmasını sağlayacak ileri teknolojili, premium tasarımlı ve kişiye özel deneyim sunan ürünler geliştirerek; yapay zeka destekli ve akıllı bağlantılı ürün ekosistemiyle kullanıcılarının daha iyi ve verimli bir hayat yaşamalarını hedefliyor.

Tüketiciyle kurduğunuz bağı nasıl tanımlarsınız?

Kullanıcılara en iyi deneyimi sunmak için Haier olarak; “En iyi gelişim alanının gerçek evler” olduğuna inanıyoruz ve ‘’Sıfır Mesafe’’ anlayışı ile kullanıcılarına zaman kazandıran, hayatlarına konfor katan çözümler sunuyoruz. Tüketicilerimize daha yakın olarak, onların ihtiyaç ve isteklerini dinleyerek, hayatlarını kolaylaştırabileceğimizi biliyoruz. Ürün gamımızı sürekli güncelleme ve genişletme taahhüdümüz, daima en gelişmiş ve yenilikçi teknolojiler sunmak bizi tüketicilerimizin çözüm ortağı ve 14 yıldır dünya çapında bir numaralı beyaz eşya markası* haline getirdi.

Yapay zeka ve ekosistem ürünleriyle ilgili gündeminizde neler var?

Her evin ve kullanıcının ihtiyaçları kendine özgüdür. Haier olarak her kullanıcının kendi ihtiyaçlarına göre şekillendirebildiği bir ürün deneyimi sunmayı hedefliyoruz. hOn Uygulaması ve akıllı bağlantı teknolojileri ile ürünlerin akıllı telefon üzerinden kolayca kontrol edebileceği ve yönetilebileceği bir platform yaratıyoruz. Bu platform kullanıcılarımıza tüm ürünlerden en etkili biçimde yararlanabileceği bir dijital çözüm sunuyor. Haier, tüketicilerin günlük rutinlerindeki ürün deneyimini, kendileri adına en ideal hale getirebilmelerini ilke ediniyor.

Sunduğu teknolojiler, yapay zeka destekli akıllı ürünler ve ödün vermediği vizyonu ile Haier; kendi yaşam stili adına en ideal olanı arayan Türk kullanıcısı için artık Türkiye’de.

Beyaz eşya deneyiminde Haier etkisi
Beyaz eşya deneyiminde Haier etkisi

Son dönemde öne çıkan ürünleriniz hangileri oldu?

X11 Serisi ile Üst Düzey Yıkama ve Kurutma Deneyimi: Yapay Zeka Desteği ve Triple Inverter Motor Teknolojisi ile kıyafetleri en hassas şekilde kullanıma hazır hale geliyor.

Gıda Korumada En gelişmiş Asistan Cube 90 Series 9 Buzdolabı: Dört kapısı ve şık tasarımı ile gıda saklama ihtiyacını karşılamanın ötesine geçiyor, aynı zamanda mutfağa kusursuz bir şekilde uyum sağlayarak ortamı güzelleştiriyor. Buzdolabının tüm işlevlerini parmak ucuna indirgeyen entegre bir dokunmatik ekran ile özelleştirilebilir ve bir dijital kontrol paneline dönüştürülebiliyor. Aynı zamanda Cube 90 Serisi 9, sahip olunan her Haier cihazını bir Intelligent Hub içerisinde birbirine bağlayan My Smart Home özelliği sayesinde tam bir ev ekosistemi yaratma potansiyeline sahip. hOn Uygulaması sayesinde Bağlantılı ve Yapay Zeka Destekli Teknolojiler, yiyecekleri daha uzun süre taze tutmaya yardımcı oluyor. Buzdolabının sıcaklığını hava koşullarına ve lokasyonuna göre ayarlayan Proaktif Sıcaklık Fonksiyonundan, tüm envanterleri gösteren İç Görüş Kamerasına kadar, tazelik ihtiyacı her zaman karşılanıyor. Üstelik Cube 90 Series 9, yiyeceklerinizin daha uzun süre taze kalmasını sağlamak için tasarlanmış bir dizi gelişmiş teknolojiye de sahip. Haier’in  Fresher Techs® Soğutma Teknolojileri sayesinde gıda muhafazası en üst seviyeye getirildi. Kendi ayarlanabilir sıcaklık seviyesine sahip özel My Zone Çekmecesinden, dondurulmuş gıdaları standart bir dondurucuya göre 2 kata kadar** koruyan Fresher Shield‘a ve meyve ve sebzelerin ideal muhafazası için Humidity Zone Çekmecesine kadar her tür gıda, hak ettiği ilgiyi görüyor. Bağlantı, gelişmiş gıda koruma teknolojileri ve Yapay Zekanın bu buluşması, Cube 90 Series 9’u mükemmel bir mutfak yardımcısı haline getiriyor.

Chef@Home Fırın ile Yemek yapmaktan mükemmelliğe: Haier’in yapay zeka destekli teknolojilerle geliştirilen Chef@Home serisinde pişirme süreci fırının kapağı açılmadan, fırın kapağının üzerinden ya da telefondan yönetilebiliyor. Yapay Zeka Destekli Entegre Kamera Sistemi olan “Preci Taste” sayesinde, hazırlanan yemeğin türü algılanıyor, otomatik olarak ideal pişirme ayarları gerçekleştiriliyor ve yemek hazır olduğunda bildirim gönderiliyor. Preci Probe Gelişmiş Yiyecek Termometresi, yiyeceklerin iç sıcaklığını en doğru dereceye kadar ölçmeyi ve Bluetooth bağlantısı sayesinde pişirme döngüsünün sıcaklığının kontrol edilebilmesini sağlıyor. Ayrıca, Climatech Teknolojisi ile yemeklerin içi eşit ve dengeli pişerken dışı şaşırtıcı derecede taze kalır, ideal hava dağılımı sağlayan özel bir form ve fan sistemi ile tasarlandı. hOn Uygulaması, bağlantı özellikli Haier cihazlarını uzaktan kontrol etmeyi, yönetmeyi ve profosyonel şefler tarafından hazırlanmış 300’ün üzerinde tarif ve video ile lezzetli yemek tariflerine erişmeniyi mümkün kılıyor.

*Euromonitor International Ltd. 2022 verilerine göre beyaz eşya kategorisi adet cinsinden perakende satış hacmi.

**VDE tarafından onaylı N° ID.40046454

featured Haier
1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Young Lions, Marketers kategorisinde Türkiye'ye ilk Altın ödül!
Young Lions, Marketers kategorisinde Türkiye’ye ilk Altın ödül!
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri, 11 yıldır tüketicide güven unsuru oluşturuyor!
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri, 11 yıldır tüketicide güven unsuru oluşturuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
Haberler
Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
İrem Alimoğlu
13 Mayıs 2025
"Amazon'da ürün değişimi seçeneği kaldırıldı" iddialarına markadan yanıt geldi
Haberler
“Amazon’da ürün değişimi seçeneği kaldırıldı” iddialarına markadan yanıt geldi
İrem Alimoğlu
22 Nisan 2025
Kızılhaç, bombalanan hastaneyi açıkhava mecrasına dönüştürdü
Haberler
Kızılhaç, bombalanan hastaneyi açıkhava mecrasına dönüştürdü
Sena Tufan
3 hafta önce
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Haberler
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.