16 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Anne ve bebek markaları, bebekekspres.com ile teknoloji çatısı altında

Anne ve bebek markaları, bebekekspres.com ile teknoloji çatısı altında

Marketing Türkiye
25 Nisan 2023
3 dk okuma

Annelik sürecini daha konforlu kılmak amacıyla bundan 9 sene önce yola çıkan bebekekspres.com, bugün kendini anne ve bebek markalarını tek çatı altında toplayan bir pazar yer olmanın yanı sıra bir teknoloji şirketi olarak konumlandırıyor. “Biz oyunun kurallarını değiştirmek isteyen yenilikçi ve dinamik bir markayız” diyen bebekekspres.com Kurucusu Nihan Ece ile markanın yolculuğunu ve süreç içerisinde bünyesine kattığı yenilikleri konuştuk…

Markanızın kuruluş̧ hikayesinden bahseder misiniz?

Anne ve bebek markaları, bebekekspres.com ile teknoloji çatısı altında
bebekekspres.com Kurucusu Nihan Ece

2014 yılında ülkemizde online bir anne bebek markası kurma hayaliyle çıktığım bu yolda ilk amacım annelik sürecinin daha konforlu ve rahat olmasını sağlamak adına annelerin işini kolaylaştırmak oldu. 2022 yılına kadar inişler ve çıkışlar yaşadık. 2022 Yılında Tuncer Holding‘den bir yatırım alan projemizi dikey bir pazar yerine çevirerek, ülkemizdeki tüm anne bebek markalarını artık bir çatı altına toplamaya karar verdik.

Start-up dünyasıyla artık özleşmiş, “Growth Hacking” kavramı ile büyümeyi yenilikçi, çizgi dışı yollarla sağlamaya odaklanan bir yaklaşım ile ilerliyoruz. Kendimizi sadece bir anne bebek ürünleri satış platformu olarak değil, bebekekspres.com’u online anne bebek pazarında yer alan bir teknoloji şirketi olarak konumlandırıyoruz. Amacımız anne bebek pazarının lokomotifi olmak ve tüm annelere aradıkları tüm markaları karşılaştırmalarını sağlarken, farklı satıcılar altında kampanyalarla sunmak. Annelik bebekekspres ile artık çok daha kolay olacak çünkü annelik sürecini bir annenin duygusu, şefkati ve mücadelesine saygı duyarak yanında olmaya çalışıyoruz.

Bebekekspres’in teknoloji ve yenilikçilik açısından en büyük farkı nedir?

Biz dikey bir pazar yeriyiz. Pazar yeri yazılımı yapmak ve yönetmek zor. Bu sebeple Trair Teknoloji Yatırımları yazılım şirketinin yarısına da ortak olarak yazılımı bünyemiz içine kattık. Çünkü biz aynı zamanda bir teknoloji şirketiyiz. Kendimizi anne bebek markalarını tek çatı altında toplayan bir pazar yeri olan bir teknoloji şirketi olarak konumlandırıyoruz.

Birçok mağazanın platformunuzda mağaza açmasını sağlamak. Satıcıların ürün yükleme, ödeme, sipariş süreçlerini takip etmek için güçlü bir yazılım ekibiyle çalışıyoruz. Kodlama dili olarak python dilini kullanıyoruz ve son teknoloji siber güvenlik uygulamalarının takip ederek müşteri alışveriş güvenliğini ön planda tutuyoruz. Yazılımımızı geliştirirken müşterilerimizin kolay ve hızlı alışveriş yapmasını sağlıyoruz aynı zamanda ürün satıcılarında kolay ürün yükleme, kolay sipariş takip etme imkanı veriyoruz. Panellerimizi kolay ve pratik dizayn ediyoruz. Üzerinde çalıştığımız yeni uygulamamız hayata geçtiğinde anneler alışveriş yaparken kullandıkları ürünleri 2. el satabilecek, çocuk oyunları oynayabilecek ve çocuklar için video izlenebilecek.

Dijital yolculuğumuz hızlanarak büyüyor ve hızlı büyümemizin arkasında Growth Hacking kavramının o bakış açısının olduğunu düşünüyoruz. Bu yolculuğumuzda ürünlerimiz , çalıştığımız markalar, servislerimiz , güven temelli anlamlı ve etkili işler yapmak önceliğimiz. Dijitalin farklı alanlarına odaklanmış uzman ekiplerimiz yazılım tarafında yapay zeka, crm, metaverse, platform yönetimi, eticaret tarafında da marka yönetimi, Pazar araştırmaları , gibi alanlarda şirketimizi geliştirmekteler. Biz oyunun kurallarını değiştirmek isteyen yenilikçi ve dinamik bir markayız. Dijital merkezli bir iş yapıyoruz bu sebeple kendimizde teknoloji şirketi olarak konumlandırıyoruz.

Türkiye de anne bebek pazarında dikeyde bir ilkiz ve bu süreçte dikeydeki diğer pazarlara girmek isteyenler liderlik ettiğimizi düşünüyoruz. Dijitalde ortaya çıkan karşılaştığımız zorluklara çözüm bulma konusunda baya ilerdeyiz ve bu çözümleri herkes ile paylaşmak taraftarıyız. Öncelikle her şeyden önce markaların bakış açılarını değiştirmek yeni pazarlara güvendirmenin yanı sıra hem müşteri , hem marka tarafında çift taraflı bir güven inşaa etmeniz gerek. Tüketicinin alışkanlıklarını odak noktamıza koyarak onların bugün ki , gelecekteki ihtiyaç ve beklentilerine cevap vermek istiyoruz. Müşterilere ve markalara sunduğumuz platformumuzdaki alt yapı, yazılım ve hizmetlerimizi katma değeri yüksek bir ticari deneyim yaratabilmek için önceliğimiz. Çok hızlı ve çok ciddi bir dijital büyüme , değişim sürecindeyiz. Kullanıcıların özellikle annelerin, platformumuzu kullandıktan sonra “bebekekspres benim gerçekten hayatımı kolaylaştırıyor” dediği bir alışveriş deneyimi oluşturmak bizim için çok değerli.

Bebekekspres.com’u büyütürken gözümüzü şimdiden ikinci el pazarına diktik. Anneekspres.com 2. El Pazar yeri 3 ay içinde pazardaki yerini alacak. Aynı zamanda çocuk markalarımız için cocukekspres.com projemizde yıl sonuna aktif hale gelicek. Bu 3 projeyi birleştirerek tüm anne bebek, çocuk markalarını ve 2. El pazarını tek bir çatı altında toplamayı 2023 sonunda başarmış olacağız. Şu an tüm gücümüzle yeni markalarla görüşerek sistemimize dahil olmalarını sağlarken yazılım tarafında diğer projelerin yazılımlarını geliştiriyoruz. Büyüme adına tedarikçilerimize düşük komisyon ve reklam desteği sunuyoruz. Amacımız markalarla el ele büyümek bu pazarı büyütmek. Yurt dışından ülkemize gelebilecek birçok marka var, ülkemizde çok iyi üreticiler var bunların çoğu online pazarda yer alamıyorlar. Bu markalarla görüşerek onları sistemime dahil ediyoruz. Online sistemi olmayan markalara sistem bile kuruyoruz. Bu hızla devam edersek en geç 2023 aralık ayında ülkemizde anne bebek tarafında akla gelen ilk markalardan biri olacağız. Bunun için ben ve tüm ekip arkadaşlarım var gücümüzle çalışıyor ve her gün yeni projeler geliştiriyoruz.

featured
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
3 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
4 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
5 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Güncel Haberler
Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

CMO'lar sosyal medya bütçelerini nasıl yönetiyor?
Haberler
CMO’lar sosyal medya bütçelerini nasıl yönetiyor?
Sena Tufan
6 Eylül 2025
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Haberler
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürü Şirin Işık oldu...
Haberler
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürü Şirin Işık oldu…
Marketing Türkiye
9 Eylül 2025
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Haberler
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.