Tesco’nun “Some little helps for safer shopping” isimli yeni reklam kampanyasında, müşterilerinin koronavirüs salgını sırasında mesafelerini koruyarak güvenli bir şekilde alışveriş yapmaları için uygulamaya geçirdikleri önlemlere dikkat çekiyor.
Tesco, kendi çalışanlarının yer aldığı “Some little helps for safer shopping” isimli kampanyasında koronavirüs salgını döneminde güvenli bir şekilde alışveriş yapmanın önemine dikkat çekiyor. Tesco, getirdiği yeni düzenlemeler ile marketlerinde müşterilerini iki metre kuralına uyarak alışveriş yapmaları yönünde teşvik ediyor. Aynı zamanda da alışveriş yapan kişi sayılarını denetim altında tutan Tesco, daha öncesinde belirli gün ve saatlerde yaşlılara ve risk grubundaki kişilere öncelik verileceğini açıklamıştı. Yeni kampanyası ile de müşterilerini ve çalışanlarını güvende tutmak için uygulamaya geçirdiği yeni kuralları gözler önüne seriyor.