Sanofi Türkiye "yeni normallere hazır"!

Sanofi Türkiye “yeni normallere hazır”!

Sağlık sektörünün global devlerinden Sanofi Türkiye, işe dönüş sürecinde çalışanlarının sağlığını korumak ve onlara güvenli…

Hissedilen yoğunluk mu, gerçek yoğunluk mu?

Hissedilen yoğunluk mu, gerçek yoğunluk mu?

Pandeminin hayatımıza getirdiği en önemli değişikliklerden birisi de sosyal mesafeli yaşam oldu. Sosyalleşme mekanlarından iş…

"Sosyal mesafeyi" teknoloji sağlayacak!

“Sosyal mesafeyi” teknoloji sağlayacak!

Dünya Sağlık Örgütü’nün koronavirüs salgının kontrol altına alınmasında 1.5-2 metrelik sosyal mesafenin önemini ısrarla belirtmesi,…

Facebook sosyal mesafe uygulamalarını protesto eden etkinlik sayfalarını kapatıyor!

Facebook sosyal mesafe uygulamalarını protesto eden etkinlik sayfalarını kapatıyor!

Facebook salgınla birlikte çıkan ve A.B.D’de evde kalmayı ve sosyal mesafe uygulamalarını protesto etmeye yönelik…

Tesco, salgın döneminde uyulması gereken alışveriş kurallarına dikkat çekiyor

Tesco, salgın döneminde uyulması gereken alışveriş kurallarına dikkat çekiyor

Tesco’nun “Some little helps for safer shopping” isimli yeni reklam kampanyasında, müşterilerinin koronavirüs salgını sırasında…