LC Waikiki’nin “Önümde hayat, üstümde Waikiki” iletişim çatısı altında Tribal Worldwide Istanbul imzası taşıyan yeni reklam filmi yayında. LC Waikiki yeni reklamında moda severlere ‘’Tek parçayla kaç tarz olursun?’’ diye soruyor. Birbirinden farklı tarzların konuştuğu, pastel renklerin öne çıktığı koleksiyonda sosyal medyanın etkileri dikkat çekiyor. Instagram Reels dünyasının canlı ve eğlenceli efektlerini bir araya getiren reklam filmi, dillere dolanan LC Waikiki şarkısının yeni tarzıyla birleşerek yeni sezona dikkat çekici bir giriş yapmayı amaçlıyor.
Film, bir kadının favori blazer ceketini, günün her anına uygun parçalarla nasıl kombinlediğini anlatıyor. Her bir kombinde farklı tarzlarla önündeki ana hazırlanışını izleyen seyirciler, ‘’Tek parçayla kaç tarz olunur?’’ sorusunun yanıtını, onunla birlikte yaşayarak öğreniyor.
Künye
- Reklam Veren: LC Waikiki
- Reklam Ajansı: Tribal Worldwide İstanbul
- Reklam Veren Temsilcileri: Nihal Gül, Ece Gür Hasal, Feride Ünal, Sevda Malkoç, Nurbanu Yıldırar, Kaan Ağca, Beyza Selçuk, Hande Rengigül, Ece Arslanoğlu
- Ajans Başkanı ve Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Arda Erdik
- Ajans Başkan Yardımcısı ve Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Başar Bellisan
- Ajans Başkan Yardımcısı ve Müşteri İlişkileri Direktörü: Alp Gürsoy
- Yaratıcı Yönetmen: Güldeniz Şeşen Bilginer
- Yaratıcı Ekip: Burcu Köken, Emre Çil, Buğra Koçyiğit, Özge Yılmaz
- Müşteri İlişkileri: Özge Öncül, Kutay Serteser, Melek Gökhan
- Stratejik Planlama: Ceren Şehitoğlu, Elif Öven, Ecemnaz Kaya
- Sosyal Medya: İklim Suaşan, Pirağa Karsan
- Ajans Prodüksiyon Ekibi: Gülengül Soytürk, Ümit Bak, Alper Öz
- Yapım Şirketi: Anima İstanbul
- Yönetmen: Aytuğ Üngör
- Müzik: Persenk