Beyaz eşya ürünlerindeki yenilikçi teknolojileriyle öne çıkan Samsung, dijital mecralara yönelik yeni kampanyasının yüzü olarak İrem Sak’ı seçti.
Yapımcılığını Hacıyatmaz Film’in üstlendiği reklam kampanyasının altında Cheil Worldwide Turkey’in imzası bulunuyor. Samsung, “Ona Göre Anlat” ismini taşıyan kampanyasıyla evleri “akıllandırmaya” çalışıyor.
Bu seride Samsung ilk kez; Addwash – Akıllı Kapak Teknolojili Çamaşır Makinesi, TwinCooling – Akıllı Dondurucu Teknolojili Buzdolabı, Waterwall – Su Duvarı Teknolojili Bulaşık Makinesi, Windfree Klima, Antitangle – Türbin Fan Teknolojili Süpürge, Dual Cook – İkili Pişirme Teknolojili Fırın ürünlerini tanıtıyor.
24 eğlenceli videodan oluşan serinin 32 saat süren çekimlerinde 6 kez dekor değiştirildi. İrem Sak, pek çok yerde doğaçlama performanslar sergiledi. Kampanyaya ait videolar Youtube, Instagram, Facebook başta olmak üzere farklı sosyal mecralarda gösterilmeye başlandı.
https://youtu.be/OrDLOrPJnnI?list=PLW7M5sBinKYmkb9mUVB3rL9ZXcAwgFqCT
Künye:
Kampanya Sahibi: Samsung Electronics Türkiye
Reklamveren Temsilcileri: Ömer Barış Gökpınar, Erhan Tezakar, Sümeyya Gökcan, Volkan Akyuz, Aysenur Özbekli
Kullanılan Mecralar: Dijital
Reklam Ajansı: Cheil Worldwide Türkiye
Medya Planlama Ajansı: Starcom Mediavest & Vivaki Türkiye
Dijital Tanıtım Filmi / Reklam Ajansı: Cheil Worldwide Türkiye
Sosyal Medya Ajansı: Cheil Worldwide Türkiye
PR Ajansı: Medyaevi İletişim Danışmanlığı