Pascal “İçimizden Biri” Olarak No:1’i Tanımlıyor!

Reklamveren: Torku

Reklamveren Yetkilisi:  Kemal Keskin – İlkay Konuk – Bünyamin Kocakaya

Reklam Ajansı: Concept
Kreatif Direktör: Kerem Özkut
Yaratıcı Grup Başkanları: Ufuk Işık, Ceylan Usman
Yaratıcı Ekip: Kadri Bayhaner, Roksan Sarıoğlu

Marka Grup Direktörü: Arda Görgün

Marka Ekibi: Yasin Özhan, Emel Kale 

Stratejik Planlama Direktörü: Hakan Demir
Stratejik Planlamacı: Pamir Gündüz, Emre Sezer

Ajans Prodüktörü: Mert Turan, Kasım Bektaş, Hilal Kınalıada

Prodüksiyon Şirketi: Autonomy
Yönetmen: Turgut Akaçık

Kullanılan Mecralar : Televizyon, Sinema, Digital

Torku No:1, Pascal Nouma ile başladığı reklam serisine bir yenisini daha ekledi.  
Çikolata-Gofret dünyasının abartılı tanımlarına karşı Pascal’ın “içimizden biri” olarak No:1’in tanımını yaptığı reklam filminde, No:1’in samimiyetinden ve “içimizden bir lezzet” olduğundan bahsediliyor. Kampanya mesajının “Adı Tadı Bir” olduğu reklam filmi “Concept” imzası taşıyor. Çekimleri 3 gün süren ve İstanbul’un farklı yerlerinde çekilen reklam filminin yönetmeni ise Turgut Akaçık.

 

İLGİLİ HABERLER