22 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Orhan Gencebay yeni Rexona filminde “Arkadaşlığın Selameti” için uyardı

Orhan Gencebay yeni Rexona filminde “Arkadaşlığın Selameti” için uyardı

Marketing Türkiye
18 Haziran 2019
1 dk okuma

Rexona, ter kokusu ile mücadelesini, Orhan Gencebay sözcülüğünde gerçekleştirdiği reklam kampanyasının devam filmi ile sürdürüyor.

Toplumsal bir sorun olarak, konuşulması zor konuların başında gelen ter kokusunu, “Duş Yetmez, Rexona Kullan” diyerek hatırlatan ve ter kokmamayı seçmeye yönlendiren reklam filminin 4. versiyonu yayınlandı. Rexona’nın kreatif ajansı Manajans J. Walter Thompson, geçtiğimiz yıl başladığı “Burunların Selameti” serüveninde, macerayı biraz daha ileri götürerek filmin absürd ama içgörülü “Arkadaşlığın Selameti” versiyonunu hazırladı.

Yönetmenlik koltuğunda Arjantin’in tecrübeli reklam yönetmenlerinden Cannes Lions ödüllü Augusto G. Zapiola’nın oturduğu reklam filminin çekimleri, Arnavutköy Hudson Café’de 6 kişilik cast ve 40 yardımcı oyuncu ile gerçekleştirildi. Arkadaşlarının ter kokusuna maruz kalmamak için burunlarından nefes almamaya çalışan gençler, tıkalı burunlarıyla türlü mazeretler sunarak mekandan uzaklaşırken Orhan Gencebay imdada yetişiyor.

“Tıkalı Burunlar” makyaj artistleri Hakan Aydoğdu ve Dursun Aslan tarafından 15 günde hazırlandı. Reklam filminde ter kokusundan muzdarip arkadaşlar için hazırlanan takma burunlar plastik makyajla hazırlandı. Artkillers Agency tarafından tasarlanan burunların üretimi 2 hafta sürdü. Tıkalı burunlar her bir oyuncunun burnundan kalıp alındı, cilde zarar vermeyen özel silikon bir malzeme ile üretildi ve uygulandı. Kötü bir kokuyla karşılaşıldığında nefes almamaya çalışma hali, burunların gerçek dışı bir şekilde kapanması fikriyle hayata geçirildi. Kokudan kurtulma telaşı, ses oyunlarıyla desteklendi, hem görsel hem de işitsel bu espri ter kokusunu bastırdı.

Marka: Unilever / Rexona
Reklam Ajansı: Manajans J. Walter Thompson Turkey
Reklamveren  Yetkilisi: Alper Eroğlu, Şeyda Morran, Rakel Ertovi
Yönetici Kreatif Direktör: Sami Basut
Yönetici Ortak: Leslie Krespin
Kreatif Direktör: Ümit Taşlı
Metin Yazarı: Onur Kutluer
Sanat Yönetmeni: Burak Tozkoparan
Strateji Direktörü: Berkant Avcı
Sytratejik Planlama Ekibi: Mervenaz Mete, Batuhan İns
Marka Direktörü: Setenay Ergin
Prodüksiyon Direktörü: Ahmet Bayık
Prodüksiyon ekibi: Elif Mermer, Eralp Cankır
Prodüksiyon Şirketi: Panda Films
Yönetmen: Augusto G. Zapiola
Medya Satın Alma: MindShare
İletişim Danışmanlığı: Golin İstanbul

Manajans J. Walter Thompson Turkey Rexona Unilever
1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
Endüstriyel üretim sektörü yapay zekada çıtayı yükseltti!
Endüstriyel üretim sektörü yapay zekada çıtayı yükseltti!
Genna Reklam'ın Kurucusu A. Selim Tuncer hayatını kaybetti
Genna Reklam’ın Kurucusu A. Selim Tuncer hayatını kaybetti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Xiaomi'den dev hamle: Kendi çipini üretiyor
Haberler
Xiaomi’den dev hamle: Kendi çipini üretiyor
İrem Alimoğlu
20 Mayıs 2025
Sanatın dönüştürücü gücü, C Level Club sahnesindeydi
Haberler
Sanatın dönüştürücü gücü, C Level Club sahnesindeydi
İrem Alimoğlu
8 Nisan 2025
Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
Haberler
Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
Advertorial
16 Mayıs 2025
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Sena Tufan
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.