Reklamın başlığı: Olmadan Olmaz Kampanyası
Reklamveren: Metro Toptancı Market Türkiye
Reklamveren Temsilcisi: Aylin Mutlu, Beril Özder, Funda Kara
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
Kreatif Direktör: Gökhan Erol
Associated Kreatif Direktör: Ozan Bozkurt
Yaratıcı Ekip: Merve Gezer Subaşı, Cihan Eryılmazer, Hande Ekinci, Buğra Birgin
Müşteri İlişkileri Grubu: Yiğit Kariş, Elif Önen Sakin, Ezgi Pedal, Natali Levi
Stratejik Planlama: Derya Tombuloğlu, Merve Alıcı
Ajans Prodüktörü: Ümit Bak, Nisan Turgul
Prodüksiyon Şirketi: İnterfilm, IDA pictures
Yönetmen: Edu Ceullar
Prodüktör: Bahadır Arlıel
Metro Toptancı Market, Türkiye’nin eşsiz lezzetlerini kayıt altına almak ve gelecek nesillere bırakmak amacıyla sürdürdüğü Coğrafi İşaretli Ürünler Projesi’nin reklam kampanyasını kamuoyu beğenisine sundu.
Metro’nun coğrafi işaretli ürünlerle Türkiye’nin gerçek lezzetlerine sahip çıktığına ve bu ürünleri gelecek nesiller için yerinde koruduğuna dikkat çeken “Olmadan Olmaz” kampanyası, televizyon, radyo, internet, gazete, dergi ve açık hava uygulamalarıyla tüketiciler ile buluşuyor. Edu Ceullar’ın yönettiği filmin yaratıcı ajansı ise Medina Turgul DDB.
“Olmadan Olmaz” kampanyası kapsamında Finike portakalı ve Aydın incirinin hikayelerinin paylaşılacağı devam filmleri de gösterime girecek.