İsveç’in 2020 UEFA Avrupa Futbol Şampiyonası için tasarlanan yeni formalarını doğrudan “satın almaya” izin verilmiyor. Taraftarların formaya sahip olabilmesi için önce hak etmesi gerekiyor.
M&C SAATCHI Stockholm, adidas ve İsveç Futbol Federasyonu iş birliğinde gerçekleştirilen kampanyada milli formanın sembolize ettiği değerler vurgulanıyor. Futbolcu veya taraftar fark etmeksizin formayı giyen herkesin belli sorumlulukları taşıdığına ve İsveç’in değerlerine saygı duyması gerektiğine dikkat çekiliyor. Bu kapsamda formayı satın almak isteyen taraftarların ve maçlarda İsveç adına sahaya çıkacak futbolcuların bir kurallar ve koşullar anlaşmasını kabul etmesi gerekiyor. Anlaşmanın içeriğinde iyi ve kötü zamanlarda takımın yanında olmak, her koşulda saygılı davranmak ve nefretin yayılmasına izin vermeksizin takımda yer alan her kimlikten insanı kabul etmek gibi maddeler yer alıyor.
Kampanyanın künyesi
Reklamveren: adidas ve İsveç Futbol Federasyonu
Reklam Ajansı: M&C Saatchi Stockholm Sweden
Prodüksiyon Ajansı: Crosby