Leroy Merlin’in yeni kampanyası ajans ortağı BETC tarafından geliştirilen yeni bir filmle yayınlandı.
Fransa, Avrupa, Asya, Güney Amerika ve Afrika’daki birçok ülkeye hizmet veren, ev merkezli bir Fransız ev geliştirme ve bahçe perakendecisi olan Leroy Merlin, 2017 yılında yayınladığı filmi “Life’s Adventure”ın ardından “A Life to Build” ile yeni bir stratejik adım attı. Kampanya hayatı kaderle birleşen iki kişinin, hayatlarını birlikte inşa etmeye karar vermesiyle başlıyor. Evleri bir ağaç gibi büyürken, aile de genişlemeye başlıyor ve yeni dallar uzayarak eve yeni yaşam alanları katıyor. Çift, eğer evlerine göz kulak olurlarsa, karşılığında evlerinin de onlara göz kulak olacağını keşfediyor ve böylece film araç ve püf noktaları göstermek yerine, bir ev ile aile arasındaki duygusal bağı ön plana çıkartıyor.