Geçtiğimiz yıl Mart ayında pandemi sebebiyle alınan ilk sağlık önlemlerinden biri kültür, sanat ve eğlence etkinliklerinin durdurulması olmuştu. Aradan geçen 15 ayın ardından hemen her sektör için kapsayıcı destek paketleri ve normalleşme çalışmaları gerçekleştirilirken sıra sahne sanatlarına gelmemişti. COVID-19 tedbirleri kapsamında Haziran ayı için alınan yeni kararlarda da kültür, sanat ve eğlence sektörünün açılmasına yönelik pozitif bir adım atılmaması sonucu, Jolly Joker önderliğinde sektör çalışanları ve Geometry İstanbul tarafından yeni bir kampanya başlatıldı.
Sosyal medyada #GözünüYumma ve #SahneneSahipÇık etiketleriyle yayılan kampanya, kısa zamanda hem sanatçılar hem de farklı sektör çalışanları ve önde gelen isimleri tarafından destek buldu.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Jolly Joker
Reklamveren Temsilcisi: Derya Artan, Cansu Kul
Reklam Ajansı: Geometry İstanbul
Yaratıcı Ekip: Emre Süvari, Selin Eror, Ayça Eriş
Müşteri İlişkileri: Celil Kaya, Kerim Togay