Gıda paylaşım uygulaması Olio, Birleşik Krallık’taki kritik seviyelere gelen evsel atık sorunuyla ilgili farkındalık yaratan bir kampanya yayınladı.
Kampanya, olumlu bir gelecek isteyen markalarla çalışmaktan gurur duyan bir ajans olan Hell Yes tarafından yaratıldı. Reklam filmi, geniş, kirli ve aşırı kalabalık bir çöplükte bir grup çocuğun Louis Armstrong’un 1967 tarihli teklisi “What a Wonderful World”ü ciddiyetle söylemesiyle başlıyor.
İlerleyen saniyelerde izleyiciler Galler’deki bir çöp sahasına atılan oyuncakları, çantaları ve TV’leri görüyorlar, kamera sonunda sorunun büyüklüğüne dikkat çekmek için devasa çöplüğü uzaktan gösteriyor ve “Harika dünyamızı boşa harcamayalım” mesajı veriliyor.
Diğer yaratıcı kampanyalara göz atmak için TIKLAYIN.