ZenithOptimedia’dan yeni bir stratejik konumlandırma

Dünyanın önde gelen medya ajanslarından ZenithOptimedia yeni bir stratejik konumlandırmayı hayata geçirdi. Şirket, ‘Live ROI’ adlı bu yeniliği tüm markalarına yansıtarak, grup bünyesinde bulunan Zenith, Optimedia, Moxie, Newcast, Performics, Ninah, Sponsorship Intelligence ve Scoop şirketlerinde kapsamlı ve küresel bir isim değişikliğine gidiyor. Yeni stratejik konumlandırma kapsamında geliştirilen ‘Live ROI’ ZenithOptimedia’nın veri analizi ve atılım konularında müşterilerine yenilikçi ROI çözümlerini sunma becerisini sağlamlaştıracak. ZenithOptimedia CEO’su Steve King, “Biz, yaptığımız her işin merkezine sorumluluğu koyan bir ajansız ve bu alandaki öncülüğümüz başarı ve gelişmemizin altyapısını oluşturmaktadır. Günümüzde giderek artan rekabet ortamı ve gelişen digital dünyada geleneksel ROI teknikleri artık müşterilerimiz için istediğimiz seviyede hizmeti sağlayamamaktadır. Bu durumun sonucu olarak ‘Live ROI’ ihtiyacı ortaya çıktı. Live ROI, ROI’yi bir sonraki seviyeye taşıyarak bütçelerin nasıl ve hangi alanlara yatırılmak suretiyle en iyi geri dönüşleri sağlayabileceğini gösteren, gerçek zamanlı bir yaklaşım ortaya koymaktadır. Geçtiğimiz iki yıl boyunca Live ROI’yi birçok zorlu sınava tabi tuttuk ve gördük ki müşteriler için en kapsamlı ve geleceğe dönük olan yaklaşım budur” dedi. 

Yeni stratejik konumlandırmanın dünya çapındaki 250 ofiste aynı anda hayata geçirileceği belirtildi. ZenithOptimedia Türkiye CEO’su Mete Soğuksu ise “Yeniden konumlandırmanın yarattığı fırsatı kullanarak kurumsal markamızı yurtiçi ve yurtdışında yeniden canlandırmaktayız. En hızlı büyüyen medya ajansı olarak, bu yeni kurumsal kimlik çalışması bizlere gelişimimizin yeni boyutunu müjdelerken, müşteri ve çalışanlarımıza da iletişim, planlama ve satınalma alanında her zaman ön sıralarda olacağımıza dair taahhüdümüzü kanıtlamaktadır” diye konuştu. 

 

İLGİLİ HABERLER