19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi
Haberler

Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi

Nafizcan Önder
3 hafta önce
1 dk okuma

Lüks dünyasında erişilebilirlik genellikle tehlikeli bir denge oyunudur. Fazlası, ayrıcalığı aşındırabilir; azı ise büyümeyi sınırlayabilir. Ancak Hermès, bu dengeyi ustalıkla koruyarak hem üretimi artırıyor hem de prestij çizgisini muhafaza ediyor. Fransız lüks evi, özellikle ikonik Birkin ve Kelly çantalarına yönelik kesintisiz talebi karşılamak adına üretim kapasitesini artırma kararı aldı. Şirket, 2028’e kadar Fransa genelinde dört yeni deri atölyesi açacağını duyurdu. Bu hamle, markanın el işçiliği konusundaki titiz yaklaşımından ödün vermeden, uzun bekleme listelerini yönetme hedefini yansıtıyor.

Her biri 200 ila 300 arasında özel eğitimli zanaatkârı istihdam edecek bu atölyeler, sadece üretimi değil, aynı zamanda Hermès’in “Made in France” kimliğini de pekiştirmeyi amaçlıyor. İlk tesis bu yıl L’Isle-d’Espagnac’ta kapılarını açacak; ardından Loupes, Charleville-Mézières ve Colombelles gelecek yıllarda devreye girecek. Özellikle Colombelles, yüksek talep gören Constance ve Kelly modellerinin üretiminde kritik rol oynayacak.

Bu stratejik genişleme, Hermès’in 2025’in ilk çeyreğinde açıkladığı güçlü finansal sonuçlarla da paralel ilerliyor. Deri ürünleri kategorisinde yıllık yüzde 10’luk bir büyüme yakalayan markanın, Çin pazarındaki zorluklara rağmen, Avrupa ve Amerika’daki güçlü performans Hermès’in küresel marka çekiciliğini koruduğunu gösteriyor.

Lüks markaların arzı sınırlı tutarak talebi şekillendirdiği dönemde, Hermès dikkat çekici bir pozisyon alıyor: Daha fazla üretim, daha fazla istihdam, ama aynı yüksek kalite standardı. Bu, Hermès’in pazarlama stratejisinde yeni bir yapılanmaya işaret ediyor. Marka, ayrıcalığı korumak için fiziksel bulunurluğu optimize ederken, algısal değerinden ödün vermiyor. Özetle: Daha ulaşılabilir, ama asla sıradan değil.

Hermés’in efsaneleşen vitrin tasarımları

featured Hermes
1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
3 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
4 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
5 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Araştırma: Toplum boykotlar hakkında ne düşünüyor!
Haberler
Araştırma: Toplum boykotlar hakkında ne düşünüyor!
Marketing Türkiye
2 Nisan 2025
"Pril Ramazan Buluşması", İstanbul'un ardından İzmir ve Ankara'da
Haberler
“Pril Ramazan Buluşması”, İstanbul’un ardından İzmir ve Ankara’da
Advertorial
12 Mart 2025
Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
Haberler
Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
İrem Alimoğlu
9 Nisan 2025
HOKA, Türkiye pazarına giriyor!
Haberler
HOKA, Türkiye pazarına giriyor!
Nafizcan Önder
7 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.