YouTube’un 6-saniye reklam formatı standartlaşıyor
Cannes Lions’da alınan karara göre ilk defa bir televizyon şirketi, YouTube tarafından geçen sene tanıtılan reklam formatını kullanmayı taahhüt etti.
Dünya çapında yayın yapan Fox Networks Group ve Google, geçtiğimiz Salı günü Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde yaptığı açıklamaya göre Fox, dağıtım kanallarında YouTube’un 6 Saniye Reklam formatını kullanacak.
Kısa, atlanmaz video reklamlar önce Fox Networks Group’un dijital platformlarında ve on-demand ürünlerinde kullanılacak. Daha sonra televizyon kanalında da bu sisteme geçilecek. Fox Network Group yöneticisi David Levy, “Fox Networks Group’taki en büyük önceliklerimizden biri, markalaşma ve kullanıcı deneyimi arasında dengenin sağlanması gerektiğidir. Gelişmiş Reklam Ürünleri portföyümüze bu yeni formatı sunmaktan heyecan duyuyoruz diye konuştu.”