28 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Haberler

Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor

Nafizcan Önder
11 Ağustos 2025
1 dk okuma

Anadolu’nun iki köklü kulübü Eskişehirspor ve Bursaspor, rekabetlerini bir kenara bırakıp doğa için omuz omuza veriyor. “Doğa İçin Tek Yürek” adıyla hayata geçirilen sosyal sorumluluk projesi, yalnızca futbolseverleri değil, tüm Türkiye’yi geleceğe nefes olmaya davet ediyor.

İki kulüp, 16 Ağustos Cumartesi günü Matlı Atatürk Stadyumu’nda oynanacak dostluk maçının tüm bilet gelirini, yanan orman alanlarının yeniden ağaçlandırılması için bağışlayacak.

Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik, projeyi şu sözlerle özetledi: “Bursaspor ve Eskişehirspor sadece birer futbol kulübü değil, şehirlerinin ve toplumun bir parçasıdır. Doğamıza karşı sorumluluğumuzun bilinciyle bu anlamlı projede Eskişehirspor ile omuz omuza vermekten gurur duyuyoruz.”

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Ulaş Entok ise, bu iş birliğinin dostluktan öte olduğunun altını çizdi: “Bizim dostluğumuz, sahadaki 90 dakikadan çok daha derindir. Memleketimiz söz konusu olduğunda hepimiz aynı takımdayız. Bu maç, yeşil sahalardan yanan ormanlarımıza uzanan bir umut köprüsü olacak.”

Kamuoyunda büyük yankı uyandıran proje, bilet satışlarında da rekor bir başlangıç yaptı. Satışa çıktığı ilk gün, Eskişehirspor taraftarlarına ayrılan deplasman tribünü biletleri tükendi. Bursaspor taraftarları ise 24 saatte 24 bin bilet alarak kampanyaya güçlü bir destek verdi.

Bu anlamlı karşılaşma, yalnızca bir dostluk maçına değil, binlerce fidanla geleceğe uzanacak bir iyilik hikâyesine sahne olacak.

Bursaspor ve Eskişehirspor’un “Doğa İçin Tek Yürek” projesi, spor kulüplerinin marka değerini sadece saha içi başarılarla değil, toplumsal etkiyle de güçlendirebileceğinin somut bir örneği. Futbolun birleştirici ruhu, bu kez doğa için harekete geçti. Bilet satışlarında yakalanan rekor, taraftarın kulübüne olan bağlılığının, ortak bir amaçla birleştiğinde nasıl toplumsal faydaya dönüştüğünü gösteriyor. Bu iş birliği, aynı zamanda spor markalarının sosyal sorumlulukta yarattığı duygusal bağın ne kadar güçlü bir iletişim aracı olduğunu bir kez daha kanıtlıyor.

Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!

Eskişehirspor featured
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Galatasaray futbolcuları lisanssız ürün çekiminde yer aldı! Kulüp "izinsiz çekim" dedi…
Galatasaray futbolcuları lisanssız ürün çekiminde yer aldı! Kulüp “izinsiz çekim” dedi…
3 Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu...
Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu…
4 Warner Bros. için satranç başladı: Netflix ve Ellison masada
Warner Bros. için satranç başladı: Netflix ve Ellison masada
5 Türkiye'de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Türkiye’de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Güncel Haberler
Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Öğrenci hayatının gerçekleri
Öğrenci hayatının gerçekleri
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

American Eagle, kriz yaratan Sydney Sweeney kampanyasına yönelik ilk kez açıklama yaptı!
Haberler
American Eagle, kriz yaratan Sydney Sweeney kampanyasına yönelik ilk kez açıklama yaptı!
Sena Tufan
4 Ağustos 2025
“E-ticarette ABD ve Çin kutbuna karşı ‘şampiyon’ dayanışması!”  
Haberler
“E-ticarette ABD ve Çin kutbuna karşı ‘şampiyon’ dayanışması!”  
Günseli ÖZEN
4 hafta önce
Sanat Güneşi’nin el yazısı notları ilk kez gün yüzüne çıktı
Haberler
Sanat Güneşi’nin el yazısı notları ilk kez gün yüzüne çıktı
Nafizcan Önder
5 gün önce
Japonya Altes Prensesi Mikasa'dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Haberler
Japonya Altes Prensesi Mikasa’dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.